کد خبر : 18629
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 آوریل 2015 - 15:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آقای روحانی؛ وزیر شجاع می خواهیم! بسته هستند

آقای روحانی؛ وزیر شجاع می خواهیم!

آقای روحانی؛ وزیر شجاع می خواهیم!

بعد از جریان ساز شدن موج پول های کثیف توسط وزارت کشور و مانور شدید اصلاح طلبان بر این موضوع علیه بهارستانی ها ، وزیر کشور از سخنان خود عقب نشینی کرد به گزارش اهروصال به نقل از آناج، موج پول های کثیف در کشور و به نحوی وصل کردن ان به بهارستان از جمله موارد





بعد از جریان ساز شدن موج پول های کثیف توسط وزارت کشور و مانور شدید اصلاح طلبان بر این موضوع علیه بهارستانی ها ، وزیر کشور از سخنان خود عقب نشینی کرد

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، موج پول های کثیف در کشور و به نحوی وصل کردن ان به بهارستان از جمله موارد خبرساز کشور بود که در طی چند روز اخیر رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب مانور اساسی بر سر این مسئله داشته و برای تصاحب مجلس دهم با استناد به سخنان وزیر کشور از هر جهت مجلس شورای اسلامی تحت فشار قرار دادند.

اما با اصرار نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی وزیر کشور موظف شد تا اسناد خود را در این رابطه ارائه نماید . وی با حضور در خانه ملت اعلام کرد که این مسائل فقط هشدار بوده و چنین اتفاقی نیفتاده است.

جریان اصلاح طلب در فضای مساعد موضوع پول های کثیف اقدام به تخریب بهارستانی ها کرده و با در صدر قرار دادن وزیر کشور موج پولهای کثیف را گسترده تر می ساخت تا بتواند با القای تحلیل مجلس بد ، گزینه های خود و به تبع آن مجلس اصلاح طلب را مجلس خوب جلوه کند اما بعد از اینکه رحمانی فضلی در مجلس حاضر شد رسماً از موضع خود در این رابطه عقب نشینی کرده و  این کار را بازی سیاسی رسانه ها عنوان کرد در راستای صحبت های رحمانی فضلی در مجلس شورای اسلامی این جریان سیاسی اصلاح طلب تخریب وی را شروع و در صدد است که سخنان وزیر کشور را در رابطه با شیطنت های سیاسی به خودش بازگرداند.

شاید بررسی تیتر های این رسانه ها در رابطه با پول های کثیف و مقایسه آن با موضوعات مطرح شده در همان رسانه درباره وزیر کشور جالب توجه باشد. روزنامه آفتاب یزد که بعد از مانور های بسیار بر سر همین مسئله پول های کثیف در اقدامی حیرت آور اقدام به تخریب وزیر کشور نموده و از روحانی خواستار تغییر این گزینه در کابینه است به عبارتی رحمانی فضلی قبل از حضور در  ، خوب و قابل تقدیر بوده وبعد از آن گزینه نامناسب روحانی برای وزارت کشور از دید این رسانه هاست.

گفتنی است سایر روزنامه های زنجیره ای این طیف  با کلید رمز وزیر کشور و همه مشکلات بر سر رسانه ها در اقدامی هماهنگ شده پروژه تخریب و منزوی کردن رحمانی فضلی را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.