کد خبر : 18177
تاریخ انتشار : شنبه 25 آوریل 2015 - 13:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حکم جدید وزیر کشور برای ذوالفقاری بسته هستند

حکم جدید وزیر کشور برای ذوالفقاری

حکم جدید وزیر کشور برای ذوالفقاری

وزیر کشور در حکمی دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره مجلس خبرگان منصوب کرد. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، وزیر کشور در حکمی دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی





وزیر کشور در حکمی دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره مجلس خبرگان منصوب کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، وزیر کشور در حکمی دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره مجلس خبرگان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، رحمانی فضلی در این حکم بر انجام برنامه ریزی مناسب، بسیج کلیه امکانات و ایجاد هماهنگی با تمامی سازمان ها و نهادهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و قضائی را به منظور مشارکت و همکاری در کلیه مراحل برگزاری انتخابات و نیز تأمین نظم و امنیت برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات تأکید کرده است.

در این حکم آمده است: بدیهی است در اجرای این مهم کلیه معاونین، مدیران و مسئولان وزارت کشور و سازمان های وابسته و استانداران و نیزدستگاه های عضو جامعه امنیتی کشور نهایت همکاری و هماهنگی را با ستاد امنیت انتخابات کشور به عمل آورند.

 

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.