کد خبر : 18151
تاریخ انتشار : شنبه 25 آوریل 2015 - 13:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خانواده نگران دختران فوتبالیست ملی پوش در فدراسیون بسته هستند

خانواده نگران دختران فوتبالیست ملی پوش در فدراسیون

خانواده نگران دختران فوتبالیست ملی پوش در فدراسیون

: پس از زمین لرزه نپال خانواده‌ چند بازیکن تیم فوتبال زیر ۱۴ سال ایران برای اطلاع از وضعیت فرزندانشان به فدراسیون فوتبال رفتند. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، بهاره حسن میرزایی، پزشک تیم ملی زیر ۱۴ سال دختران گفت: زمانی که تیم ملی در زمین مسابقه حاضر شد تا





: پس از زمین لرزه نپال خانواده‌ چند بازیکن تیم فوتبال زیر ۱۴ سال ایران برای اطلاع از وضعیت فرزندانشان به فدراسیون فوتبال رفتند.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، بهاره حسن میرزایی، پزشک تیم ملی زیر ۱۴ سال دختران گفت: زمانی که تیم ملی در زمین مسابقه حاضر شد تا به مصاف تیم هند برود، زلزله رخ داد و به دلیل اینکه بازیکنان و کادر فنی در فضای باز استادیوم حضور داشتند، خوشبختانه هیچ مشکلی برایشان رخ نداده است.

تیم ملی زیر ۱۴ سال دختران در مرحله رده بندی قرار بود امروز از ساعت ۱۱:۴۵ به وقت تهران به مصاف تیم هند برود که به دلیل وقوع زلزله این بازی لغو شد.

مسابقات زیر ۱۴ سال دختران در مرکز و جنوب آسیا به میزبانی نپال برگزار می شود.

ساعاتی پیش زمین لرزه ۷٫۷ ریشتری در کشور نپال رخ داد و این در شرایطی است که تیم فوتبال زیر ۱۴ سال کشورمان برای برگزاری مسابقات زیر ۱۴ سال دختران در مرکز و جنوب آسیا به این کشور سفر کرده است.

پس از وقوع زمین لرزه شدید خانواده ۲،۳ بازیکن تیم فوتبال زیر ۱۴ سال ایران که نگران وضعیت فرزندانشان بودند به فدراسیون فوتبال رفتند تا پیگیر آخرین اخبار باشند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.