کد خبر : 18137
تاریخ انتشار : شنبه 25 آوریل 2015 - 13:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رضازاده بی‌خیال شغل‌هایش نمی‌شود بسته هستند

رضازاده بی‌خیال شغل‌هایش نمی‌شود

رضازاده بی‌خیال شغل‌هایش نمی‌شود

حسین رضازاده با وجود انتقادهای فراوانی که به شیوه کار دو شغله بودنش می‌شود، حاضر نیست هیچ کدام از میزهایی که پشتش نشسته را رها کند. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا وی که رابطه خوبی با فدراسیون جهانی وزنه برداری دارد و چندی پیش توسط آیان قصد فشار آوردن به





حسین رضازاده با وجود انتقادهای فراوانی که به شیوه کار دو شغله بودنش می‌شود، حاضر نیست هیچ کدام از میزهایی که پشتش نشسته را رها کند.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا وی که رابطه خوبی با فدراسیون جهانی وزنه برداری دارد و چندی پیش توسط آیان قصد فشار آوردن به وزارت ورزش داشت، با وجود مخالفت سازمان های مختلفت، باز هم حاضر به کناره‌گیری نیست.

رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری چندی پیش اعلام کرده بود، وزارت ورزش هر چه زودتر رضازاده را به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری معرفی کند. این نامه دخالت صریح در امور ورزش کشور بود و ورزشی‌ها معتقد بودند رضازاده از دوستش خواسته تا چنین نامه‌ای به ایران بفرستد اما رضازاده واکنشی به آن نشان نداد.

حالا هم به رضازاده اعلام شده برای شرکت در انتخابات باید از شورای شهر کناره گیری کند اما او قصد ندارد چنین کاری انجام دهد و حتی امضاهای زیادی جمع کرده تا در هر دو سمت باقی بماند. او می‌گوید: از کمیسیون اصل ۹۰ و شورای حل اختلاف به گودرزی،‌ وزیر ورزش و جوانان نامه زدند که مشکلی برای حضور ندارم. موسی پور معاون سازمان بازرسی کل کشور  نامه‌ای را به شورای حل اختلاف کشور زده بود که این شورا هم پاسخ داد و گفت حضور من بلا مانع است.

در هر صورت رضازاده حاضر به دل کندن از میزهایی که در اختیار دارد، نیست. باید دید وزارت ورزش مثل قبل مقابل دوشغله‌ها می‌ایستد یا مانند مسوولان دولت قبل، با همه راه می‌آید و چندشغله‌ها با وجود بیکاری بسیاری از جوانان، به کار خود ادامه خواهند داد.

این نکته را هم نباید فراموش کرد که عضویت در شورای شهر و ریاست فدراسیون وزنه برداری شغل‌های حساسی هستند و هر کدام به تنهایی، تمام وقت یک مدیر را خواهند گرفت. حال مشخص نیست چطور رضازاده مدعی است بدون مشکل به هر دو شغلش خواهد رسید و از نظر زمانی مشکلی نخواهد داشت.

انتهای خبر


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.