کد خبر : 18019
تاریخ انتشار : جمعه 24 آوریل 2015 - 16:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امنیت مورد نظر اسلام از دید وزیر اطلاعات بسته هستند

امنیت مورد نظر اسلام از دید وزیر اطلاعات

امنیت مورد نظر اسلام از دید وزیر اطلاعات

علوی گفت: امنیتی که زندگی در جامعه را سخت و محدود کند امنیت مورد نظر اسلام نیست و واحدهای حراست باید خلاقیت و نوآوری را در کارکنان نظام شکوفا کنند و اعتماد نظام کارکنان را جلب کنند. به گزارش اهروصال به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در همایش





علوی گفت: امنیتی که زندگی در جامعه را سخت و محدود کند امنیت مورد نظر اسلام نیست و واحدهای حراست باید خلاقیت و نوآوری را در کارکنان نظام شکوفا کنند و اعتماد نظام کارکنان را جلب کنند.

به گزارش اهروصال به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در همایش “مبارزه سیستمی با مفاسد اقتصادی” که با حضور مسوولان حراست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه برگزار شد گفت: امنیت مورد نظر اسلام ایجاد آرامش در جامعه است.

او افزود: امنیتی که زندگی در جامعه را سخت و محدود کند امنیت مورد نظر اسلام نیست و واحدهای حراست باید خلاقیت و نوآوری را در کارکنان نظام شکوفا کنند و اعتماد نظام کارکنان را جلب کنند.

او تصریح کرد: امنیتی مورد تایید اسلام و مقبول نظام است که در آن همه احساس آرامش کنند.

وی با ذکر آیات و روایات در اسلام و اهمیت جایگاه امنیت در اسلام تاکید کرد: رابطه باید بر اساس مهر و محبت باشد و مبنای کار کارکنان حراست نیز شرع مقدس، اخلاق و ادب است.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: خوشبختانه با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید آرامش در جامعه افزایش یافته که این یک دستاورد هم است. 

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.