کد خبر : 17061
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آوریل 2015 - 14:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رفتار دولت عربستان با هیچ موازین و قانونی تطبیق ندارد بسته هستند

رفتار دولت عربستان با هیچ موازین و قانونی تطبیق ندارد

رفتار دولت عربستان با هیچ موازین و قانونی تطبیق ندارد

استاندار خراسان جنوبی گفت: هیچ قانونی به هیچ کشوری اجازه نمیدهد که از امکانات نظامی استفاده کند وبه کشور دیگر حمله کند و اتباع آن کشور را به خاک وخون بکشد و این رفتاری را که امروز دولت عربستان از خود بروز میدهد با هیچ موازین و قانونی تطبیق ندارد . به گزارش اهروصال به نقل





استاندار خراسان جنوبی گفت: هیچ قانونی به هیچ کشوری اجازه نمیدهد که از امکانات نظامی استفاده کند وبه کشور دیگر حمله کند و اتباع آن کشور را به خاک وخون بکشد و این رفتاری را که امروز دولت عربستان از خود بروز میدهد با هیچ موازین و قانونی تطبیق ندارد .

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ،وجه اله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بیرجندرسا در خصوص تاثیر راهپیمایی که برعلیه آل سعود انجام گرفت اظهار کرد: در طی ۳۷ سالی که از پیروزی انقلاب  می گذرد مردم همیشه  در صحنه بودند و همه توطئه ها را خنثی کردند  قطعا امروزهم در صحنه بودن مردم , تاثیرگذاری زیادی خواهد داشت.

وی افزود: مردم ایران در طول این مدت همه رفتارهای ناشایستی که به وقوع می پیوست را اصلاح کردند  و یکی از آنها موفقیت ارزشمند تیم دیپلماسی ما در دنیا است.

خدمتگزار ادامه داد:  آن کشور ها وقتی دیدند که مردم ما همیشه در صحنه بوده و با دولت و نظام همراهند در نتیجه  پای میز مذاکره آمدند و به خواسته مردم ایران تن دادند که بایستی تصیمات در چارچوب  و مطابق با موازین  و قوانین بین المللی صورت گیرد و عزت کشور ایران حفظ شود.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: راهپیمایی که امروز صورت گرفت در واقع به دولت عربستان هشدار داد که اولا باید به بزرگی و تصمیمات ملت یمن تن بدهد و حق ندارد از امکانات نظامی خود استفاده و به کشور یمن حمله کند.

وی ادامه داد: ثانیا تصمیمات یمن هم که در داخل کشور خودشان است باید از طریق خود مردم یمن صورت بگیرد اگر هم مطلبی وجود دارد باید از طریق سازمان بین المللی با رعایت قوانین مورد تایید مجامع بین الملل انجام بگیرد .

خدمتگزار عنوان کرد: هیچ قانونی به هیچ کشوری اجازه نمیدهد که از امکانات نظامی استفاده کند وبه کشور دیگر حمله کند و اتباع آن کشور را به خاک وخون بکشد و این رفتاری را که امروز دولت عربستان از خود بروز میدهد با هیچ موازین قانونی تطبیق ندارد .

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: هیچ کشوری در دنیا این رفتار را نمی پسندد و قطعا دولت عربستان هم دچار اشتباه شده  و باید به کشور خودش برگردد.

خدمتگزار در زمینه تاثیر اقتدار ایران بر مردم یمن گفت: مردم یمن مردم مسلمان هستند  و همه مسلمان ها در تمام دنیا برای  حفظ دین، عزت و استقلالشان با تمام وجود در مقابل متجاوزان می ایستند و این مورد قبول همه است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.