کد خبر : 16088
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آوریل 2015 - 13:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایوانکوویچ: حضور در پرسپولیس برایم رویا بود بسته هستند

ایوانکوویچ: حضور در پرسپولیس برایم رویا بود

ایوانکوویچ: حضور در پرسپولیس برایم رویا بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار مقابل استقلال خوزستان کاملا به توپ و میدان مسلط بودیم. به گزارش اهروصال و به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانابرانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در دیداری دیروز پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان کاملا بر توپ و میدان مسلط بودیم. در این





سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار مقابل استقلال خوزستان کاملا به توپ و میدان مسلط بودیم.

به گزارش اهروصال و به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانابرانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در دیداری دیروز پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان کاملا بر توپ و میدان مسلط بودیم. در این مسابقه می‌توانستیم برنده شویم. عملکرد خوب پرسپولیس در بازی دیروز و مقابل النصر انگیزه‌ام را برای حضور در پرسپولیس بالاتر برد. از عملکرد تیم راضی بودم و به صورت اتفاقی پیروز نشدیم. نحوه کاری تیم تضمینی برای پیروزی‌های آینده است.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد روزی سرمربی پرسپولیس شود، اظهار داشت:‌این مسئله برای رویا بود و خواب آن را می‌دیدم. ۳ سال است یا شاید بیشتر که با پرسپولیس در تماس هستم. همیشه اتفاقی می‌افتاد که این همکاری شکل نمی‌گرفت یا من در تیم دیگری حضور داشتم. در نهایت به پرسپولیس آمدم و خوشحالم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا برای مشخص کردن ترکیب با پانادیچ در ارتباط بوده است، اظهار داشت: هر لحظه با یکدیگر در ارتباط بودیم و اینکه چگونه کار کنیم و تیم را رهبری کنیم صحبت کردیم. دیروز بازی خوبی انجام دادیم و باز هم تکرار می‌کنم به طور اتفاقی نتوانستیم برنده شویم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا او مربی پروازی است، گفت: چرا این سؤال را می‌پرسید.

خبرنگار فارس اعلام کرد که خیلی از مربیان خارجی در فوتبال ایران این شرایط را پیدا می‌کنند که دائم به سفر می‌روند که ایوانکوویچ در پاسخ اعلام کرد ۵ سال سرمربی تیم ملی ایران بودم و سالی ۳ بار برای دیدن خانواده‌ام می‌رفتم. علاقه ندارم بدانم شرایط سایر مربیان چطور بوده است اما برای کار کردن به پرسپولیس آمدم.

وی در پاسخ به این سؤال که فوتبال ایران در این چند سال چه تغییری کرده است، گفت: ارزش واقعی فوتبال واقعی را الان می‌بینیم. فوتبال ایران مثل سایر بخش‌های کشور دچار پیشرفت شده است. البته اکنون بازیکنانی مثل مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، وحید هاشمیان، علی دایی، فریدون زندی،‌اشکان دژاگه، جواد نکونام، مسعود شجاعی و … در فوتبال ایران نیستند. اما به سرعت جای این ستاره‌ها توسط جوانان پر خواهد شد. بازیکنان سریع‌تر پیشرفت می‌کنند و راه به بازار جهانی پیدا می‌کند ولی رسیدن به فوتبال جهان کار راحتی نیست.

ایوانکوویچ در پاسخ به این سؤال که آیا اعتقادی به استفاده از بازیکنان جوان دارد، خاطرنشان کرد: اگر خوب باشند از آنها استفاده می‌کنیم اما باید به این نکته هم اشاره کنم که در زمان حضورم در تیم ملی بازیکنان جوانی مثل کعبی با ۱۷ سال سن، آندرانیک تیموریان و جلال کاملی‌مفرد در تیم‌مان حضور داشتند که در شروع کار آنها جوان بودند و هنوز که هنوز است به فوتبالشان ادامه می‌دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قصد دارد تیم را در سال بعد با بازیکنان پرستاره ببندد، گفت: قبل از هر چیزی باید این مسئله را در نظر بگیریم که وضعیت داخلی باشگاه به چه شکلی است. آنوقت می‌توانیم تصمیم بگیریم در کدام از پست‌ها نیاز به حضور بازیکن داریم. با نژادفلاح در این موارد تصمیم می‌گیرم. همه چیز تحت مشاهده ما قرار دارد تا بتوانید به موقع بازیکن بگیرید. کیفیت و پتانسیل تیم را دیده‌ام و قاطعانه می‌گویم که اکثریت قاطع تیم در تیم برای سال بعد می‌ماند.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه وضعیت دستیاران ایرانی خود به کجا انجامید، تصریح کرد: باقری یکی از بازیکنان بزرگ پرسپولیس و تیم ملی ایران بود که به کادر فنی ما ملحق شده است. باید با نژادفلاح بنشینیم و ببینیم نفر دومی که قرار است به کادر فنی ما اضافه شود کیست.

ایوانکوویچ در مورد اینکه آیا اعضای قبلی کادر فنی مثل نادر باقری با باشگاه همکاری می‌کند یا اینکه ارتباط آنها با کادر فنی قطع شده، گفت: با باقری صحبت کردم و بابت همه خدماتی که کشیده است از او تشکر کردم. هر کسی که از آقایان در این مدت زحمت کشیدند از آنها تشکر می‌کنم. آقایان نقش و طرح خودشان را در مدت باقیمانده دارند و باز هم جا دارد به خاطر زحماتی که کشیده‌اند از آنها تشکر کنم.

ایوانکوویچ در پاسخ به این سؤال که نحوه همکاری او با کارلوس کی‌روش به چه شکلی است، عنوان کرد: نمی‌دانم در گذشته تیم ملی دچار چه مشکلاتی شده است اما تیم ملی برنامه خودش را دارد و باشگاه هم برنامه خودش را دنبال می‌کند. باشگاه می‌خواهد حضور قدرتمندی داشته باشد و وقتی عملکرد باشگاه‌ها قوی باشد در تیم ملی هم اثر می‌گذارد. خودم در تیم ملی حضور داشتم واین شرایط را درک می‌کنم از میزان عشق مردم به تیم ملی خبر دارم و می‌دانم شرایط تیم ملی به چه شکلی است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که یکی از مسائلی که باعث اختلاف باشگاه‌ها در تیم ملی شده اردوهای بلندمدت تیم ملی است، گفت: به تازگی به فوتبال ایران بازگشتم و باید شرایط را ببینم و با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی بودم این شرایط را درک می‌کنم. کی‌روش مایل است بازیکنان را بیشتر در اختیار داشته باشد. از طرف دیگر مربیان باشگاه‌ها را هم درک می‌کنم. در این زمینه به راه حلی می‌رسیم که همه راضی خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سؤال که بسیاری از شاگردان او در لیگ برتر مربی شده و آیا نگران نیست که تفکراتش را سایر مربیان بشناسد، گفت: از این بابت خیلی خوشحالم. بازیکنان بزرگی که در زمان ما بازی می‌کردند اکنون صاحب معلومات زیادی شده و کار مربیگری را آغاز کردند. این هفته با سپاهان بازی داریم که سرمربی آن حسین فرکی است و به خاطر همکاری دیرینه‌ای که با حسین فرکی داشتم خوشحالم که بار دیگر او را می‌بینم و به مقاماتی که کنار فرکی آوردم افتخار می‌کنم. ما با هم قهرمان رقابت‌های آسیایی بوسان شدیم و به مقام سومی جام ملت‌های آسیا و به جام جهانی رسیدیم.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.