کد خبر : 15672
تاریخ انتشار : شنبه 11 آوریل 2015 - 14:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ارائه بسته جامع فرهنگی برای مبارزه با بد حجابی بسته هستند

ارائه بسته جامع فرهنگی برای مبارزه با بد حجابی

ارائه بسته جامع فرهنگی برای مبارزه با بد حجابی

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان کرمان از برخی بی حجابی‌ها در جامعه انتقاد کرد و گفت: در دیداری که با دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب داشتم برای مشکل بدحجابی بسته فرهنگی جامعی ارائه کردم که مورد استقبال واقع شد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار





خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان کرمان از برخی بی حجابی‌ها در جامعه انتقاد کرد و گفت: در دیداری که با دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب داشتم برای مشکل بدحجابی بسته فرهنگی جامعی ارائه کردم که مورد استقبال واقع شد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته زن به سخنان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در مورد انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست رژیم پهلوی از کشور ما معجزه بزرگ الهی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: تمام کارها زمانی به نتیجه می‌رسد که همراه با تفکر و مطالعه باشد و دستور دین اسلام نیز همین است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی کارها در کشور انجام می‌شود و بعد از مدت‌ها به این نتیجه می‌رسیم که این کارها بی ثمر بوده است.

امام جمعه کرمان به جنایات رژیم آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: دشمنان با اسلامی که در عربستان وجود دارد مخالفتی ندارند چرا که این اسلام به نفع آن‌ها است.دشمنان نمی‌توانند اسلام راستین را تحمل کنند.

آیت الله جعفری از برخی بی‌حجابی‌ها در جامعه انتقاد کرد و گفت: در دیداری که با با دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب داشتم برای مشکل بدحجابی بسته فرهنگی جامعی ارائه کردم که مورد استقبال واقع شد.

وی به مذاکرات ایران با ۱+۵ اشاره کرد و گفت: تیم هسته‌ای توانست حقانیت جمهوری اسلامی را ثابت کند و امیدوار هستیم تا تیر ماه آنطور که وعده داده اند این مساله حل شود.

همچنین فاطمه السادات حسینی مدیرکل امور بانوان استانداری در دیدار با امام جمعه کرمان به تشکیل مثلث فعالیت زنان استان اشاره کرد و اظهار داشت:سازمان‌های دولتی،سازمان‌های مردم نهاد و اداره کل امور بانوان استانداری اضلاع این مثلث هستند.

وی به پنج محور برنامه‌های اداره کل امور بانوان وخانواده استانداری اشاره کرد و گفت: تدوین کتاب راهبردهای توسعه فرهنگی و اقتصادی کارآفرینی و اشتغال‌زایی اجرای طرح‌های معرفت زایی سلامت و بهداشت و ورزش نشاط محورهای کار است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.