کد خبر : 15411
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 آوریل 2015 - 16:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تبریک الکس سوسی به اسدی بسته هستند

تبریک الکس سوسی به اسدی

تبریک الکس سوسی به اسدی

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، صعود تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ را به مرحله دوم این رقابت ها تبریک گفت. به گزارش اهروصال به نقل از فدراسیون فوتبال، الکس سوسی، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال طی نامه‌ای به علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون، صعود تیم ملی فوتبال امید ایران به





دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، صعود تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ را به مرحله دوم این رقابت ها تبریک گفت.

به گزارش اهروصال به نقل از فدراسیون فوتبال، الکس سوسی، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال طی نامه‌ای به علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون، صعود تیم ملی فوتبال امید ایران به عنوان یکی از ۵ تیم برتر دوم گروه‌های ده‌گانه به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ را تبریک گفت.

در ادامه این نامه آمده است:

بدون شک این موفقیت با سعی و تلاش فدراسیون فوتبال به دست آمده و جای تقدیر دارد. امیدوارم این موفقیت تا پایان مرحله بعدی این رقابت‌ها که در سال ۲۰۱۶ در قطر برگزار می شود تداوم داشته باشد.دبیرکل AFC برای هر ۱۵ کشوری که تیم‌های ملی‌شان راهی مرحله نهایی شدند، پیام تبریک فرستاده است.

انتهای خبر


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.