کد خبر : 15298
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آوریل 2015 - 19:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اسدی: اتهامی به کی‌روش نزدم بسته هستند

اسدی: اتهامی به کی‌روش نزدم

اسدی: اتهامی به کی‌روش نزدم

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه ۱۰ ساعته‌ام با کی‌روش هرگز به او اتهام دلالی نزدم. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم: علیرضا اسدی که برای تماشای دیدار پرسپولیس و النصر در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، در خصوص اینکه گفته می شود او به کارلوس کی‌روش اتهام دلالی زده است، اظهار داشت:





دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه ۱۰ ساعته‌ام با کی‌روش هرگز به او اتهام دلالی نزدم.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم: علیرضا اسدی که برای تماشای دیدار پرسپولیس و النصر در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، در خصوص اینکه گفته می شود او به کارلوس کی‌روش اتهام دلالی زده است، اظهار داشت: چنین مسائلی دور از واقعیت است و من هرگز در این خصوص صحبتی با سر مربی تیم ملی نداشتم.

وی ادامه داد: در جلسه ۱۰ ساعته‌ای که با کی‌روش داشتیم هرگز در مورد مسائل مطرح شده حرفی نزدیم و من هیچ وقت اتهام دلالی به کی‌روش نزدم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه  دبیری عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید داشته که کی‌روش بابت اتهام دلالی که به او زده شده ناراحت است، توضیح داد: آنهایی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند خودشان در مورد آن پاسخگو باشند.

اسدی در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی حرف‌های خود را در خصوص جلسه‌اش با کی‌روش خواهد زد گفت: هر موقع که زمانش برسد حرف‌هایم را می‌زنم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.