کد خبر : 14284
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 آوریل 2015 - 6:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای طرح گردشگری بوم‌گردی در بابل اجرا می‎شود بسته هستند

طرح گردشگری بوم‌گردی در بابل اجرا می‎شود

طرح گردشگری بوم‌گردی در بابل اجرا می‎شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بابل گفت: برای نخستین‌بار طرح گردشگری بوم‌گردی در بابل اجرا می‌شود. به گزارش اهروصال به نقل از به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی مازندران، التفات اباذری اظهار داشت: از سوی ستاد اسکان سفر نوروزی شهرستان بابل, ۲۵ مدرسه شامل ۱۵ مدرسه در بابل، شش مدرسه





خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بابل گفت: برای نخستین‌بار طرح گردشگری بوم‌گردی در بابل اجرا می‌شود.

به گزارش اهروصال به نقل از به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی مازندران، التفات اباذری اظهار داشت: از سوی ستاد اسکان سفر نوروزی شهرستان بابل, ۲۵ مدرسه شامل ۱۵ مدرسه در بابل، شش مدرسه در بندپی شرقی، شش مدرسه در بندپی غربی، ۱۵ چادر، شش واحد اقامتی زیرپوشش حوزه میراث فرهنگی و ۱۵ مراکز و اداراتی که دارای خوابگاه هستند از جمله دانشگاه‌ها و مساجد بین‌راهی برای مسافران مهیا شد.

وی افزود: در این ایام نیروهای ستادی و اکیپ میراث به عنوان ستاد نوروزی در سطح شهر، تمام جایگاه سوخت، پمپ بنزین، پارک‌ها، مراکز سرویس بهداشتی بین‌راهی، مساجد، رستوران‌ها، هتل‌ها و فضاهای عمومی که به عنوان دستگاه‌های خدمات‌رسان بودند را مورد بازدید قرار می‌دهند.

دبیر ستاد سفر نوروزی بابل تصریح کرد: براساس گزارشات ارسالی به دبیرخانه از سوی اداره تعزیرات بابل تاکنون شعبه اول تعزیرات بابل ۶۴ پرونده وارده داشته که ۵۵ مورد مختومه شد و محکومیت جزایی برای این پرونده‌ها ۴۹ میلیون و ۱۴۶ هزار ریال در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.