کد خبر : 140888
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مارس 2024 - 15:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تمدید مهلت ثبت نام در بیمه کشت قراردادی کشاورزان بسته هستند

تمدید مهلت ثبت نام در بیمه کشت قراردادی کشاورزان

تمدید مهلت ثبت نام در بیمه کشت قراردادی کشاورزان

تمدید مهلت ثبت نام در بیمه کشت قراردادی کشاورزان/افتتاح گلخانه هیدروپونیک اهر مدیر جهاد کشاورزی اهر از تمدید مهلت ثبت نام در بیمه کشت قراردادی کشاورزان خبر داد. علی نجفی در گفتگو با خبرنگار #اهروصال، با اشاره به اینکه بیمه کشت قراردادی تا ۲۶ اسفند ماه تمدید و این زمان قابل تمدید نمی باشد، گفت:

تمدید مهلت ثبت نام در بیمه کشت قراردادی کشاورزان/افتتاح گلخانه هیدروپونیک اهر

مدیر جهاد کشاورزی اهر از تمدید مهلت ثبت نام در بیمه کشت قراردادی کشاورزان خبر داد.

علی نجفی در گفتگو با خبرنگار #اهروصال، با اشاره به اینکه بیمه کشت قراردادی تا ۲۶ اسفند ماه تمدید و این زمان قابل تمدید نمی باشد، گفت: از کشاورزان درخواست می شود هرچه سریعتر با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه مدیریت جهاد کشاورزی نسبت به ثبت نام در این بیمه اقدام کنند.

وی از مزایای طرح بیمه کشت قراردادی را اعمال ۲۰ درصد تخفیف در حق بیمه پرداختی، دریافت حق بیمه در زمان برداشت محصول، پوشش عوامل خطر طبیعی مانند خشکسالی، سیل، سرمازدگی و گرمازدگی، افزایش حداکثر تعهد بیمه کشاورزی در جهت حمایت از رشد تولید و امنیت غذایی، دریافت کود یارانه ای که فقط به کشت قراردادی اختصاص دارد و پرداخت ۱۵۰ هزار تومان هزینه حمل به ازای هرتن محصول گندم تحویلی به مراکز خرید تضمینی عنوان کرد.

وی افزود: کشاورزان و بهره برداران جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اهر مراجعه کنند.

وی همچنین از افتتاح گلخانه هیدروپونیک با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

نجفی گفت: با حضور مسئولان شهرستان اهر، یک واحد گلخانه ای با سیستم هیدروپونیک در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و با هزینه ۳۰ میلیارد ریال( از محل تسهیلات سامانه کارا و شخص بهره بردار) در روستای یخفروزان این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به مزایای ایجاد گلخانه هیدروپونیک و شیوه کشت گیاه بدون خاک در این نوع گلخانه ها افزود: با توجه به کمبود منابع ابی و خاکی و خشکسالی های متعدد در کشور و همچنین شهرستان اهر و لزوم حفظ خاک و صرفه جویی در مصرف آب، ایجاد گلخانه هیدروپونیک می تواند راهگشایی برای حفظ منابع آبی و خاکی در کشور و منطقه باشد.

خبر از: مصطفی قربان  موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.