کد خبر : 140752
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 مارس 2024 - 18:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۱فقره سرقت در اهر  بسته هستند

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۱فقره سرقت در اهر 

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۱فقره سرقت در اهر 

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی با کشف ۱۱ فقره سرقت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ قدرت آقاپور در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغات موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی با کشف ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ قدرت آقاپور در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغات موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : ماموران پاسگاه انتظامی اوچ هاچا با انجام اقدامات تخصصی و با افزایش گشت های آشکار و پنهان موفق شدند یک نفر سارق سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ آقاپور تصریح کرد: در بازجویی های بعمل آمده، متهم به ۱۱ فقره سرقت از خانه‌ باغات سطح شهرستان معترف شد که در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری اموال مسروقه از جمله ؛ دو دستگاه تلویزیون، موتور برق، موتور جوش، ظروف و … کشف گردید.

فرمانده انتظامی اهر در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را بدون فوت وقت به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

مدیر مسئول #اهروصال، مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.