کد خبر : 14071
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آوریل 2015 - 3:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ترویج فرهنگ اسلامی تنها کار مسئولین نیست بلکه همه آحاد مردم باید در صحنه حضور یابند بسته هستند

ترویج فرهنگ اسلامی تنها کار مسئولین نیست بلکه همه آحاد مردم باید در صحنه حضور یابند

ترویج فرهنگ اسلامی تنها کار مسئولین نیست بلکه همه آحاد مردم باید در صحنه حضور یابند

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی فرماندار اهر و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی طی سخنانی شورای فرهنگ عمومی را  یکی از شورای های مهم و استراتژیک شهرستان دانست و اظهار داشت: موارد و مسائل فرهنگی که در این شورا مطرح می گردد از موضوعاتی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. وی افزود: در برنامه های این شورا 

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی فرماندار اهر و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی طی سخنانی شورای فرهنگ عمومی را  یکی از شورای های مهم و استراتژیک شهرستان دانست و اظهار داشت: موارد و مسائل فرهنگی که در این شورا مطرح می گردد از موضوعاتی است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: در برنامه های این شورا  باید  موضوعات سال  مطرح شده و از متخصصین  جهت استفاده در شورا دعوت به عمل آید و مصوبات اخذ شده عملیاتی گردند.

فرماندار اهر ادامه داد: ترویج فرهنگ اسلامی تنها کار مسئولین نیست بلکه همه آحاد مردم باید در صحنه حضور یابند و تمامی لایه های اجتماعی درگیر مسائل باشند و مشارکت های مردم  فعال گردد. با توجه به فرهنگی بودن شهرستان اهر، تمامی گروههای فرهنگی  باید فعال باشند.

عابدی گفت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان اروپا و آ مریکای شمالی تحول عظیمی ایجاد کرد و بسیاری از توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد  و ما نیز باید از طرق مختلف از جمله با برپایی همایش در دانشگاهها و مدارس و بین مردم  در قالب های مختلف  در خصوص  نامه  رهبر معظم   اقدام نماییم.

 نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر در ادامه گفت: شعار سال ۱۳۹۳ استراتژیکی ترین شعار  بود  چرا که همه چیز اعم از فرهنگ، اقتصاد، جهاد، ایثار و ملت در آن  نمود داشت و همه آنچه که یک جامعه اسلامی برای سعادت لازم دارد در این شعار وجود دارد.

وی همچنین ابراز داشت: سند توسعه و تدبیر  شهرستان اهر در سال ۹۳ نوشته شده است و این بهترین عملکرد در راستای تحقق شعار سال  است  و در این سند به تمامی لایه های اجتماع توجه شده است بخصوص در بخش سلامت در سال ۱۳۹۴ نیز در جهت عملیاتی شدن  سند توسعه و تدبیر شهرستان اقدام خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.