کد خبر : 140374
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 فوریه 2024 - 21:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر در کلینیک شفاء اهر+عکس  بسته هستند

افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر در کلینیک شفاء اهر+عکس 

افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر در کلینیک شفاء اهر+عکس 

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، با حضور فرمانده سپاه ناحیه اهر، معاون اجتماعی سپاه عاشورا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مرکز مشاوره خانواده مهر در کلینیک شفاء این شهرستان برای خدمت رسانی به بسیجیان و آحاد مردم افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، معاون اجتماعی سپاه عاشورا در این مراسم گفت:

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، با حضور فرمانده سپاه ناحیه اهر، معاون اجتماعی سپاه عاشورا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مرکز مشاوره خانواده مهر در کلینیک شفاء این شهرستان برای خدمت رسانی به بسیجیان و آحاد مردم افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، معاون اجتماعی سپاه عاشورا در این مراسم گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و ورود بسیج برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بیش از ۱۰۰ نقطه استان از جمله اهر، کلیبر، هوراند و سراب مرکز مشاوره خانواده مهر راه اندازی شد.

سرهنگ پاسدار رحمان فیروزی این مراکز روانشناسی، آسیب های اولویت دار جامعه از جمله؛ مسائل مربوط به خانواده، اعتیاد، طلاق، ازدواج، فضای مجازی و غیره توسط متخصصان روانشناسی بررسی و نسبت به پیشگیری و درمان این آسیب ها اقدام خواهد گردید.

خبر و تصاویر از: پایگاه خبری اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.