کد خبر : 140241
تاریخ انتشار : شنبه 27 ژانویه 2024 - 12:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اعتقاد و ایمان قلبی مردم به انقلاب رمز پیروزی در مقابله با دشمنان است بسته هستند

اعتقاد و ایمان قلبی مردم به انقلاب رمز پیروزی در مقابله با دشمنان است

اعتقاد و ایمان قلبی مردم به انقلاب رمز پیروزی در مقابله با دشمنان است

اعتقاد و ایمان قلبی مردم به انقلاب رمز پیروزی در مقابله با دشمنان است ضرورت جهاد تبیین و روشنگری برای تداوم انقلاب اسلامی در جامعه جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر بر ضرورت جهاد تبیین و روشنگری برای تداوم انقلاب اسلامی در جامعه تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار سعید میرزامحمدی در جمع

اعتقاد و ایمان قلبی مردم به انقلاب رمز پیروزی در مقابله با دشمنان است

ضرورت جهاد تبیین و روشنگری برای تداوم انقلاب اسلامی در جامعه

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر بر ضرورت جهاد تبیین و روشنگری برای تداوم انقلاب اسلامی در جامعه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار سعید میرزامحمدی در جمع خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی اهر با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان ضربه زدن به اعتقادات و باورهای مردم و خصوصا جوانان جامعه است، اعلام کرد: دشمنان با توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف سعی در کمرنگ کردن اعتقادات و باورهای مردم و جوانان دارند که باید همیشه هوشیار باشیم.

وی تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را عاملی برای پیشرفت کشور و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان برشمرد.

وی در ادامه اصلی‌ترین پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران را قدرت دینی و ایمان قلبی مردم به انقلاب برشمرد و گفت: اعتقاد و ایمان قلبی مردم به انقلاب رمز پیروزی در مقابله با دشمنان است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر در ادامه به بحث جهاد تبیین که بارها و بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است نیز اشاره کرد و افزود: برای رسیدن به مفهوم اصلی جهاد تبیین باید به علت پیدایش انقلاب و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی و اینکه چرا برای این انقلاب خون‌های بسیاری تقدیم شده است پی ببریم و سپس آن را بدون کم و کاست به مردم و خصوصا نسل جوان انتقال دهیم.

وی همچنین به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و حداکثری خود پای صندوق‌های رای بار دیگر مشت محکمی بر دهن یاوه گویی‌های دشمنان و در راس آنها آمریکا و اسرائیل خواهند زد.

وی در ادامه از افتخارات بزرگ ایرانیان را وجود حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس برشمرد و گفت: بی‌شک آنچه از معصومین به جامعه می‌رسد خیر و برکت است.

سرهنگ پاسدار میرزامحمدی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی اهر در ترویج فرهنگ رضوی بین مردم و جوانان این شهرستان گفت: کانون مرکزی خدمت رضوی این شهرستان از کانون‌های برتر استان آذربایجان شرقی و حتی کشور است.

وی در خاتمه سخنان خود مطرح کرد: امام رضا(ع) بهترین الگو برای سبک زندگی اسلامی که وجود حرم مطهر این امام رئوف در مشهد مقدس نعمتی بی‌نظیر و بی‌بدیل برای مردم مسلمان ایران است.

خبر از: مصطفی قربان موحد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.