کد خبر : 140238
تاریخ انتشار : شنبه 27 ژانویه 2024 - 10:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تقدیر امام جمعه اهر از عوامل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان  بسته هستند

تقدیر امام جمعه اهر از عوامل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان 

تقدیر امام جمعه اهر از عوامل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان 

امام‌ جمعه شهرستان اهر از رئیس و کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر به خاطر تلاش بی‌وقفه، جهادی و شبانه‌روزی در شرایط سخت و بین برف و راه‌بندان تقدیر و تشکر کرد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده گفت: جا دارد از رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان

امام‌ جمعه شهرستان اهر از رئیس و کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر به خاطر تلاش بی‌وقفه، جهادی و شبانه‌روزی در شرایط سخت و بین برف و راه‌بندان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده گفت: جا دارد از رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر و همکاران ایشان به خاطر تلاش بی‌وقفه، جهادی و شبانه‌روزی در شرایط سخت و بین برف و راه‌بندان تقدیر و تشکر نمایم.

وی ادامه داد: خودم دیروز شاهد وضعیت جاده اهر تبریز بودم که انصافاً وضعیت جاده در حوزه استحفاظی شهرستان اهر خیلی بهتر از وضعیت بقیه مسیر بود و این در حالی است که میزان بارندگی در اهر به‌مراتب بیشتر از سایر جاها بود.

خطیب جمعه اهر تصریح کرد: البته راه‌های روستایی ما نیازمند عنایت بیشتر مسئولین محترم هست که با تجهیز بیشتر اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دست این عزیزان زحمتکش را بگیرند تا دیگر شاهد بسته ماندن راه‌های روستایی نبوده باشیم.

شیخ جواد حاجی‌زاده افزود: در محدوده شهرمان در بارش برف با مشکلاتی همراه هستیم و همشهریان عزیز از بابت مشکل تردد در معابر عمومی اعم از خیابان‌ها و کوچه‌ها گلایه‌مند هستند که در اینجا از فرماندار عزیز و بزرگوار ، شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و کل اعوان انصار تقدیر و تشکر نموده و می‌خواهم تا در این‌گونه مواقع بسیج شده و در جهت رفع مشکلات و معضلات شهرمان به‌صورت جهادی ایفای وظیفه نمایند. البته مردم هم در این میان وظیفه دارند که به عوامل شهرداری کمک کرده و شکرگزاری و قدردانی نمایند.

مدیر مسئول پایگاه خبری اهروصال: مصطفی قربان موحد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.