کد خبر : 140235
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژانویه 2024 - 21:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نوزاد عجول در برف و کولاک شدید داخل آمبولانس فوریت‌های پزشکی آبش احمد بدنیا آمد بسته هستند

نوزاد عجول در برف و کولاک شدید داخل آمبولانس فوریت‌های پزشکی آبش احمد بدنیا آمد

نوزاد عجول در برف و کولاک شدید داخل آمبولانس فوریت‌های پزشکی آبش احمد بدنیا آمد

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث شهرستان کلیبر، انجام زایمان موفق داخل آمبولانس و نجات جان مادر و نوزاد در منطقه آبش احمد روستای باش کلان با همکاری تیم مامایی تسهیلات زایمانی و کارشناسان اورژانس ۱۱۵ و راهداری بخش آبش احمد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، جواد حبیبی طی تماس تلفنی ساعت ۱۰:۳۲

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث شهرستان کلیبر، انجام زایمان موفق داخل آمبولانس و نجات جان مادر و نوزاد در منطقه آبش احمد روستای باش کلان با همکاری تیم مامایی تسهیلات زایمانی و کارشناسان اورژانس ۱۱۵ و راهداری بخش آبش احمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، جواد حبیبی طی تماس تلفنی ساعت ۱۰:۳۲ با مرکز پیام اپراتور اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر شروع درد زایمان مادر باردار در روستای باش کلان، در منطقه صعب العبور و برف گیر از توابع بخش آبش احمد، بلافاصله آمبولانس پایگاه آبش احمد با همراهی مامای مرکز و کارشناسان این پایگاه و هماهنگی بخشداری و همکاری اداره راهداری بخش به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه به علت شرایط سخت جوی، کولاک شدید، بارش برف محور تردد روستای مذکور بسیار صعب العبور بوده و پرسنل اورژانس پس از یک ساعت نفس گیر به محل ماموریت رسیدند.

پس از معاینات و اقدامات اولیه توسط ماما و تکنسین‌های اورژانس، فرآیند زایمان با موفقیت داخل آمبولانس انجام شد و مادر باردار ۴۵ ساله، در کمال صحت و سلامت نوزاد پسر خود را به دنیا آورد.

به گزارش روابط‌ عمومی شبکه بهداشت ودرمان کلیبر با ادامه اقدامات مراقبتی و تکمیلی پرسنل اورژانس و مامای، مادر و نوزاد با حال عمومی خوب و مساعد به تسهیلات زایمان مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی آبش احمد تحویل داده شد.

مدیر مسئول #اهروصال: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.