کد خبر : 139345
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 نوامبر 2023 - 13:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای طبق آمار حدود ۳ هزار شرکت دانش بنیان در سطح کشور فعال هستند بسته هستند

طبق آمار حدود ۳ هزار شرکت دانش بنیان در سطح کشور فعال هستند

طبق آمار حدود ۳ هزار شرکت دانش بنیان در سطح کشور فعال هستند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز در این مراسم همکاری مراکز علمی و نظامی را در ایجاد پیشرفت علمی و پژوهشی بسیار مهم برشمرد و گفت: دانش در دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد و جمع آوری دانش نیز در نهادهای نظامی و نهادهای ذیل نظامی صورت می‌گیرد و این هر دو مکمل هم هستند. به گزارش

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز در این مراسم همکاری مراکز علمی و نظامی را در ایجاد پیشرفت علمی و پژوهشی بسیار مهم برشمرد و گفت: دانش در دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد و جمع آوری دانش نیز در نهادهای نظامی و نهادهای ذیل نظامی صورت می‌گیرد و این هر دو مکمل هم هستند.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، دکتر اسدالله شفیع زاده در مراسم برگزاری دومین جشنواره رویداد علمی هسته‌های مسئله محور در اهر، توسعه و پیشرفت تکنولوژی را به عنوان هدف اصلی جوامع صنعتی عنوان کرد و افزود: رمز پیشرفت و ترقی جوامع صنعتی ارتقای تکنولوژی در راستای ایجاد اقتصاد صنعتی می‌باشد.

وی گفت: در سال گذشته طبق آمار حدود سه هزار شرکت دانش بنیان در سطح کشور فعال بودند که از این میزان شرکت‌های فعال دانش بنیان سهم شهرستان اهر ۲۴ شرکت بود که در زنجیره ” ایده، پژوهش تا تولید و تجاری سازی” در نهایت ۵ شرکت به تجاری سازی رسیده‌اند.

شفیع زاده با اشاره به اینکه دومین جشنواره رویداد علمی هسته‌های مسئله محور با مشارکت مرکز رشد واحدهای فناوری اهر و بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه اهر برگزار شد، ضمن قدردانی از همکاری بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه اهر در این گونه مراسمات علمی، خواستار تداوم این همکاری‌ها در راستای برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای علمی و پژوهشی مختلف شد.

گفتنی است: با حضور حجت الاسلام جواد حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر، سرهنگ پاسدار نادر ارسلانی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان آذربایجان شرقی، ابوالفضل غنی زاده فرماندار و جمعی از مسئولان، نخبگان و پژوهشگران استانی و شهرستانی علاوه بر تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره رویداد علمی هسته های مسئله محور از طرح هلی شات تهاجمی عرفان حسین پور نیز رونمایی شد. 

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.