کد خبر : 139342
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 نوامبر 2023 - 13:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بکارگیری ایده‌های نخبگان، ظرفیت‌های سرشار ارسباران را به ثروت تبدیل می‌کند بسته هستند

بکارگیری ایده‌های نخبگان، ظرفیت‌های سرشار ارسباران را به ثروت تبدیل می‌کند

بکارگیری ایده‌های نخبگان، ظرفیت‌های سرشار ارسباران را به ثروت تبدیل می‌کند

امام جمعه شهرستان اهر منطقه ارسباران را سرشار از ظرفیت‌های عظیم اقتصادی، معدنی و منابع طبیعی برشمرد و گفت: شناسایی، مطالعه منابع و بکارگیری ایده‌های نخبگان می‌تواند این فرصت‌ها را به ثروت تبدیل کند. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در مراسم برگزاری دومین جشنواره رویداد علمی هسته‌های مسئله محور در

امام جمعه شهرستان اهر منطقه ارسباران را سرشار از ظرفیت‌های عظیم اقتصادی، معدنی و منابع طبیعی برشمرد و گفت: شناسایی، مطالعه منابع و بکارگیری ایده‌های نخبگان می‌تواند این فرصت‌ها را به ثروت تبدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در مراسم برگزاری دومین جشنواره رویداد علمی هسته‌های مسئله محور در اهر، ضمن تاکید بر حمایت از طرح‌های علمی و پژوهشی جوانان نخبه شهرستان اهر از مسئولان خواست با ایجاد ظرفیت‌های مناسب و اعطای تسهیلات به طرح‌های علمی و پژوهشی، راه را برای تولید، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه فراهم کنند.

وی در ادامه اقتدار و توانمندی یک کشور را منوط به ارتقای سطح علمی و دانش جامعه برشمرد و گفت: امروز زندگی انسان‌ها با تکنولوژی و علم آمیخته شده است و در این راستا جامعه‌ای توانمند و موفق می‌باشد که به علم و دانش روز مجهز باشد.

وی کشور ایران را جزو کشورهای پیشرفته در زمینه علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و غیره عنوان کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران، رهنمودهای عالمانه رهبر معظم انقلاب و وجود نخبگان و دانشمندان هم اکنون ایران اسلامی درعرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی و خصوصا نظامی به حدی پیشرفت کرده‌اند که دشمنان توان مقابله با آن را ندارند.

حاجی‌زاده در ادامه رمز موفقیت در کارهای علمی و پژوهشی را حفظ روحیه جهادی و انقلابی برشمرد و خواستار توجه ویژه به این امر شد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.