کد خبر : 138884
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 آگوست 2023 - 19:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در اهر + عکس بسته هستند

برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در اهر + عکس

برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در اهر + عکس

فرماندار اهر از برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی‌زاده، در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران، گفت: شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از هنرمندان سراسر کشور و در گروه‌های مختلف نمایشی صحنه‌ای، خیابانی و

فرماندار اهر از برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی‌زاده، در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران، گفت: شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از هنرمندان سراسر کشور و در گروه‌های مختلف نمایشی صحنه‌ای، خیابانی و … از ۲۷ لغایت ۳۱ شهریور ماه امسال به میزبانی شهرستان اهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان منطقه ارسباران و شهرستان اهر در حوزه‌های فرهنگی و هنری، افزود: برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران فرصتی مناسب برای معرفی و شناساندن این ظرفیت‌ها برای سایر استان‌های کشور و حتی خارج از کشور است.

وی، حمایت از جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را برای ارتقای سطح فرهنگی شهرستان اهر و منطقه ارسباران بسیار مهم برشمرد و گفت: این جشنواره به مدت پنج روز در اهر و برخی از شهرهای منطقه ارسباران برگزار خواهد شد که انتظار داریم ادارات، نهادها و به خصوص معادن منطقه برای برگزاری باشکوه‌تر و فاخرتر این جشنواره ملی کمک‌های مالی، اسکان، تغذیه، خودرو و … را فراهم کنند.

غنی زاده ضمن تاکید بر هدایت جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران به سمت جذب گردشگر و آورده اقتصادی، افزود: باید این جشنواره طوری برگزار شود که برای منطقه و شهرستان اهر علاوه بر آورده اقتصادی و درآمد پایدار باعث رونق صنعت گردشگری نیز باشد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.