کد خبر : 137888
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 ژوئن 2023 - 16:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت توجه به توسعه و عمران مناطق محروم روستایی در اهر بسته هستند

ضرورت توجه به توسعه و عمران مناطق محروم روستایی در اهر

ضرورت توجه به توسعه و عمران مناطق محروم روستایی در اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر بر ضرورت توجه ویژه به توسعه و عمران مناطق محروم روستایی این شهرستان تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی با حضور در جمع اردوی گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج ظفر شهری سپاه ناحیه اهر که در یکی از روستاهای این شهرستان در ساخت خانه محروم فعالیت

فرمانده سپاه ناحیه اهر بر ضرورت توجه ویژه به توسعه و عمران مناطق محروم روستایی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی با حضور در جمع اردوی گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج ظفر شهری سپاه ناحیه اهر که در یکی از روستاهای این شهرستان در ساخت خانه محروم فعالیت می کنند، ضمن قدردانی و تشکر از همت والای و جهادگرانه بسیجیان گفت: احداث خانه های محروم برای اقشار آسیب پذیر گامی در جهت محرومیت زدایی در مناطق مختلف شهری و روستائی است.

وی افزود: اجرای طرح های محرومیت زدایی در قالب اردوهای جهادی با حضور بسیجیان، حرکتی موثر برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل های آینده است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در ادامه گفت: توسعه فرهنگی، اجتماعی و تربیتی از مهم ترین اهداف و راهبردهای اساسی در برگزاری اردوهای جهادی برای رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد.

گفتنی است: هم اکنون اردوی گروه جهادی شهید شیرزاد حوزه مقاومت بسیج ظفر شهری در جهت احداث خانه محروم در یکی از روستاهای شهرستان اهر در حال خدمت رسانی می باشد.

دبیر خبر: زهرا جعفری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.