کد خبر : 137845
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 ژوئن 2023 - 9:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش جمعیت و حضور میهمانان و عشایر موجب شلوغی نانوایی‌هاست بسته هستند

افزایش جمعیت و حضور میهمانان و عشایر موجب شلوغی نانوایی‌هاست

افزایش جمعیت و حضور میهمانان و عشایر موجب شلوغی نانوایی‌هاست

افزایش جمعیت و حضور میهمانان و عشایر موجب شلوغی نانوایی‌هاست افزایش یا کاهش سهمیه آرد نانوایی‌ها خارج از حیطه اختیار شهرستان است تراکنش تکراری و غیر واقعی کارت‌خوان‌ها باعث کاهش سهمیه آرد برخی نانوایی‌ها شده است فرماندار شهرستان اهر، در بازدید از تعدادی نانوایی‌های سطح شهر اهر بابیان این‌که نظارت بر نانوایی‌ها طبق دستورالعمل ابلاغی

افزایش جمعیت و حضور میهمانان و عشایر موجب شلوغی نانوایی‌هاست

افزایش یا کاهش سهمیه آرد نانوایی‌ها خارج از حیطه اختیار شهرستان است

تراکنش تکراری و غیر واقعی کارت‌خوان‌ها باعث کاهش سهمیه آرد برخی نانوایی‌ها شده است

فرماندار شهرستان اهر، در بازدید از تعدادی نانوایی‌های سطح شهر اهر بابیان این‌که نظارت بر نانوایی‌ها طبق دستورالعمل ابلاغی دولت، به جهاد کشاورزی واگذار شده است، گفت: بخشی از ازدحام مقابل نانوایی‌ها مربوط به کوچ عشایر، بخشی مربوط به حضور مسافران و بخشی مربوط به کسر سهمیه آرد تعدادی نانوایی‌ است. با این‌حال از طریق مراجع استانی پیگیر حل مشکلات به وجود آمده هستیم.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی زاده ادامه داد: با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، کسر یا افزایش سهمیه آرد نانوایی‌ها خارج از حیطه اختیارات دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهر است و عمدتاً کسر سهمیه آرد برخی نانوایی‌ها به دلیل تراکنش تکراری و غیر واقعی لحاظ شده، چراکه سهمیه آرد نانوایی‌ها بر اساس پُخت و فروش از طریق کارت‌خوان اختصاص می‌یابد.

وی با تأکید بر این‌که سهمیه آرد اهر با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان روند افزایشی داشته است، یادآور شد: متأسفانه شهرستان‌ها در طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان و حتی افزایش یا کاهش سهمیه آرد نانوایی‌ها نقشی ندارند. هرچند طی پیگیری‌های صورت گرفته سایر شهرستان‌ها نیز وضعیت مشابه و یا بدتری دارند که از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی از وزارتخانه‌های متبوع پیگیری می‌کنند.

فرماندار اهر ابراز داشت: این روزها ازدحام مقابل نانوایی‌ها موجب گلایه شهروندان اهری شده، ولی با این‌حال ضعف نظارتی دستگاه‌های مسئول نیز قابل کتمان نیست از این‌رو سعی می‌کنیم تا با پیگیری بتوانیم آرد مازاد بر سهمیه تأمین کرده و در اختیار نانوایان فاقد سابقه تخلفات صنفی قرار دهیم و اختصاص سهمیه مازاد منوط به پیگیری و موافقت دستگاه‌های ذی‌ربط استانی است.

پایگاه خبری اهروصال

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.