کد خبر : 137842
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 ژوئن 2023 - 19:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امام خمینی(ره)، احیاگر دین مبین اسلام و نماد استکبارستیزی در جهان بود بسته هستند

امام خمینی(ره)، احیاگر دین مبین اسلام و نماد استکبارستیزی در جهان بود

امام خمینی(ره)، احیاگر دین مبین اسلام و نماد استکبارستیزی در جهان بود

فرمانده سپاه ناحیه اهر، امام خمینی(ره) را یک شخصیت جهانی و پدید قرن حاضر عنوان کرد و گفت: امام راحل در طول عمر پر برکت خود احیاگر دین اسلام و نماد استکبار ستیزی در جهان بود. سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفتگو با خبرنگار #اهروصال، ضمن تسلیت عروج ملکوتی امام خمینی راحل افزود: ۱۴ خرداد

فرمانده سپاه ناحیه اهر، امام خمینی(ره) را یک شخصیت جهانی و پدید قرن حاضر عنوان کرد و گفت: امام راحل در طول عمر پر برکت خود احیاگر دین اسلام و نماد استکبار ستیزی در جهان بود.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفتگو با خبرنگار #اهروصال، ضمن تسلیت عروج ملکوتی امام خمینی راحل افزود: ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بزرگ مردی از فرزندان رسول الله (ص) و ادامه دهنده راه حضرت سیدالشهدا(ع) می باشد که با رهبری الهی خود، توانست ایران را از یوغ استکبار جهانی بیرون آورده و به این ملت شریف و بزرگ، عزت عطا کند.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) به عنوان معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توانست ایران اسلامی را از یوغ استکبار، استعمار جهانی و شاهنشاهی نجات داده و بعد از این انقلاب پرشکوه بود که مردم ایران طعم زندگی را درک کردند و خوشبختانه امروز بعد از گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رسیدن به این اهداف والای امام خمینی(ره) و رساندن دین و اسلام به جایگاه واقعی خود هستیم.

وی در ادامه خطاب به جوانان و نسل جدید جامعه نیز اشاره کرد و گفت: انتظاری که از جوانان و نسل جدید جامعه داریم این است، همانطور که جوانان دوران دفاع مقدس از جان خود گذشته و انقلاب و نظام را حفظ کردند، جوانان و نسل جدید کشور نیز با ورود به بحث تبیین و مباحث علمی، تولید علم و تولید اقتصاد در توسعه و حفظ نظام و انقلاب یار و یاور مسئولان باشند و با وحدت و یکپارچگی راه شهدا و امام راحل را ادامه دهند.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.