کد خبر : 137783
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 ژوئن 2023 - 15:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عزیمت بیش از ۱۲۰ زائر اهری به مرقد امام خمینی(ره)+ عکس بسته هستند

عزیمت بیش از ۱۲۰ زائر اهری به مرقد امام خمینی(ره)+ عکس

عزیمت بیش از ۱۲۰ زائر اهری به مرقد امام خمینی(ره)+ عکس

با حضور فرمانده سپاه ناحیه اهر و جمعی از مسئولان، خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و بسیجیان شهرستان اهر، بیش از ۱۲۰ زائر در قالب کاروان زیارتی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند.  فرمانده سپاه ناحیه اهر در مراسم بدرقه کاروان زیارتی مرقد امام خمینی (ره) این شهرستان در این مراسم در گفتگو با #اهروصال،

با حضور فرمانده سپاه ناحیه اهر و جمعی از مسئولان، خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و بسیجیان شهرستان اهر، بیش از ۱۲۰ زائر در قالب کاروان زیارتی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند. 

فرمانده سپاه ناحیه اهر در مراسم بدرقه کاروان زیارتی مرقد امام خمینی (ره) این شهرستان در این مراسم در گفتگو با #اهروصال، ضمن تسلیت سالروز ارتحال جانگداز و ملکوتی بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی راحل گفت: کاروان زیارتی مرقد امام راحل متشکل از ۱۳۵ نفر زائر به ظرفیت ۳ دستگاه اتوبوس از محل مزار شهدای گمنام این شهرستان به سمت مرقد امام راحل اعزام شدند. 

سرهنگ پاسدار حسن سیفی، هدف از اعزام کاروان زیارتی به مرقد حضرت امام خمینی راحل را آشنایی نسل جوان و تجدید میثاق مردم و جوانان با آرمانها حضرت امام (ره) عنوان کرد. 

وی از برنامه های آینده سپاه ناحیه اهر را اعزام راهیان نور بسیجیان  و دانش آموزان به مناطق  شمال غرب و جنوب کشور به مناطق عملیاتی و… عنوان کرد.

عکس و خبر از: مصطفی قربان موحد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.