کد خبر : 137777
تاریخ انتشار : شنبه 3 ژوئن 2023 - 22:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پایان بزرگراه اهر _ تبریز خدمتی بزرگ برای مردم منطقه است بسته هستند

پایان بزرگراه اهر _ تبریز خدمتی بزرگ برای مردم منطقه است

پایان بزرگراه اهر _ تبریز خدمتی بزرگ برای مردم منطقه است

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در خصوص طرح بزرگراه اهر – تبریز از اولویت‌دارترین پروژه‌های ملی و استانی است. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، امیر بخشی زاده در دیدار با نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: اتمام این بزرگراه د خدمتی بزرگ به مردم و بیش از ۱۰ شهرستان خواهد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در خصوص طرح بزرگراه اهر – تبریز از اولویت‌دارترین پروژه‌های ملی و استانی است.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، امیر بخشی زاده در دیدار با نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: اتمام این بزرگراه د خدمتی بزرگ به مردم و بیش از ۱۰ شهرستان خواهد بود چرا که بزرگراه اهر_ تبریز از پرترافیک‌ترین محورهای استان به شمار می‌رود.

وی افزود: مهمترین اولویت اصلی ما از زمان حضور در اداره راه و شهرسازی استان پیشرفت پروژه های راهسازی و مسکن و طرح نهضت ملی بوده و علی رغم سالهای گذشته جاده اهر- تبریز از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار می باشد.

بخشی زاده ادامه داد: این طرح که متاسفانه با بدهی بالایی نزدیک ۸۰ میلیارد تومان نیمه تمام مانده بود با پیگیری های مکرر نماینده اهر و هریس در مجلس طی رایزنی ها و تشکیل جلسات متعدد با وزیر و معاون وزیر انجام شده بود مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار توسط بانک ملت اختصاص یافته و پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۵۴ میلیارد تومان از اعتبار این پروژه توسط نماینده اهر – هریس تخصیص یافته و نیز مبلغ ۲۰ میلیارد تومان با توازن از طریق سازمان برنامه بودجه استان و تخصیص در برنامه و بودجه تهران تصویب شده است افزود: روی هم مبلغ ۶۶ میلیارد تومان برای پرداخت نهایی اقدام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: کمربندی شرق که به عنوان بزرگترین مشکل هم از نظر پدافند غیر عامل و هم در هر حالت من جمله سفرهای روزهای آخر هفته از مسیر فلکه مشکین تا نیروگاه دچار ترافیک بوده با قولهایی که وزیر و نماینده اهر و هریس داده اند مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به لطف خدای منان تخصیص یابد تا مشکل این کمربندی به طرف مغان و کلیبر هم به اتمام برسد .

بخشی زاده افزود: با همت مسئولان و اجازه ساخت با پیمانکار جدید و با تاکیدات مداوم و پیگیری نماینده اهر و هریس پروژه بزرگراه اهر _ تبریز در سختی زمستان تکمیل شد. بسیج

دبیر خبر اهروصال: زهرا جعفری

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.