کد خبر : 137720
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 می 2023 - 20:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هلدینگ رایزکو و هوراند پلاستیک کلیبر موجب اشتغال و توسعه قطعات خودرویی در استان آذربایجان شرقی شده است بسته هستند

هلدینگ رایزکو و هوراند پلاستیک کلیبر موجب اشتغال و توسعه قطعات خودرویی در استان آذربایجان شرقی شده است

هلدینگ رایزکو و هوراند پلاستیک کلیبر موجب اشتغال و توسعه قطعات خودرویی در استان آذربایجان شرقی شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شرکت بزرگ هلدینگ رایزکو و هوراند پلاستیک کلیبر موجبات اشتغال و توسعه قطعات خودرویی این استان را فراهم نموده است. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، جبارعلی ذاکری در مراسم افتتاح خط تولید لوله های فلزی ترمز در شرکت هوراند پلاستیک شهرستان کلیبر ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شرکت بزرگ هلدینگ رایزکو و هوراند پلاستیک کلیبر موجبات اشتغال و توسعه قطعات خودرویی این استان را فراهم نموده است.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، جبارعلی ذاکری در مراسم افتتاح خط تولید لوله های فلزی ترمز در شرکت هوراند پلاستیک شهرستان کلیبر ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) افزود: شهرستان کلیبر یکی از مناطق کمتر توسعه یافته و مستعد توسعه می باشد که باید مسئولان این شهرستان برای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان تلاش کنند.

وی نزدیکی شهرستان کلیبر به منطقه آزاد ارس را فرصتی مناسب برای برخورداری از مزایا و فرصت های اشتغال این گونه مناطق برشمرد و خواستار توجه مسئولان ذیربط به این امر شد.

ذاکری در ادامه گفت: خوشبختانه با سرمایه گذاری شرکت بزرگ هلدینگ رایزکو در کلیبر موجبات اشتغال و توسعه قطعات خودرویی استان آذربایجان شرقی در بخش حمل و نقل و بخش صنعت در داخل و خارج استان فراهم شده و این موضوع نقطه قوتی برای توسعه و رونق اقتصادی در این منطقه است.

وی همچنین یکی از مهمترین موارد در توسعه یک منطقه را فراهم نمودن تمام زیرساختهای تولید، اشتغال و… برشمرد و افزود: منطقه ارسباران و شهرستان کلیبر مستعدترین و با ارزشترین منابع توسعه و پیشرفت را در خود دارد و باید مسئولان این شهرستان بیشتر تلاش کنند.

ذاکری بر حمایت جدی مسئولان استانی از سرمایه گذاران بخش خصوصی و سرمایه خصوصی در بخش صنعت خبر داد و گفت: در این راستا با انعقاد قراردادی زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه صنعت استان خصوصا در شرکت ها، حوزه های سرمایه گذاری و شرکت های کوچک مهیا شده است.

خبراز: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.