کد خبر : 137673
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 می 2023 - 15:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اختصاص ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت مجتمع فرهنگی و هنری اهر بسته هستند

اختصاص ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت مجتمع فرهنگی و هنری اهر

اختصاص ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت مجتمع فرهنگی و هنری اهر

سید محمدحسین بلاغی، بر ضرورت بهسازی و مقاوم‌سازی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان اهر تاکید کرد و گفت: برای مرمت این مجتمع از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سید محمدحسین بلاغی، مدیرکل ارشاد استان، امروز، هشتم خردادماه، در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌های

سید محمدحسین بلاغی، بر ضرورت بهسازی و مقاوم‌سازی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان اهر تاکید کرد و گفت: برای مرمت این مجتمع از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سید محمدحسین بلاغی، مدیرکل ارشاد استان، امروز، هشتم خردادماه، در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌های تئاتر کوتاه و عکس سال ارسباران، بر ضرورت بهسازی و مقاوم‌سازی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان اهر تاکید کرد و گفت: برای مرمت این مجتمع از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی در ادامه از پیگیری اخذ مجوز برای برگزاری جشنواره بین‌المللی عاشیقلار در شهرستان اهر خبر داد و افزود: در این راستا طرح این جشنواره به میزبانی اهر جهت اخذ مجوز و تأمین منابع مالی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال گردیده است که امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.

بلاغی با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان اهر در خصوص رشد رویدادهای فرهنگی و هنری گفت: برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران و سومین دوره جشنواره سراسری عکس سال ارسباران نشان از وجود ظرفیت هنری و بستر مناسب رشد فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان می باشد که باید بیشتر تقویت گردد.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی، همچنین از برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری به‌صورت منطقه‌ای و ملی در ۱۲ شهرستان آذربایجان‌شرقی طی سال‌جاری نیز خبر داد و افزود: بهترین جشنواره فرهنگی و هنری، جشنواره‌‌هایی است که نگاه ملی و منطقه‌ای داشته باشد.

 

#اهروصال، ابوالفضل غنی‌زاده، فرماندار شهرستان اهر نیز در این جلسه گفت: شهرستان اهر در جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران میزبان گروه‌های نمایشی خارجی و داخلی در سه بخش خیابانی، صحنه‌ای و آیینی سنتی خواهد بود.

وی در ادامه از عوامل اجرایی جشنواره‌های تئاتر کوتاه و عکس سال ارسباران خواست هرچه سریع تر نسبت به انتشار فراخوان‌ها در جهت تسریع روند برگزاری این جشنواره‌ها اقدام نمایند. ایکنا و ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.