کد خبر : 137542
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 می 2023 - 11:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وقوع سیل در ۱۲ روستای شهرستان اهر بسته هستند

وقوع سیل در ۱۲ روستای شهرستان اهر

وقوع سیل در ۱۲ روستای شهرستان اهر

فرماندار شهرستان اهر از وقوع سیل در ۱۲ روستای این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی‌زاده در جلسه اضطراری شورای مدیریت بحران شهرستان اهر گفت: به دنبال بارش باران شدید و تگرگ، خسارت قابل‌توجهی به باغات، اراضی کشاورزی، واحدهای مسکونی، راه‌های ارتباطی و سایر زیرساخت‌های روستاهای این شهرستان وارد شده است.

فرماندار شهرستان اهر از وقوع سیل در ۱۲ روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی‌زاده در جلسه اضطراری شورای مدیریت بحران شهرستان اهر گفت: به دنبال بارش باران شدید و تگرگ، خسارت قابل‌توجهی به باغات، اراضی کشاورزی، واحدهای مسکونی، راه‌های ارتباطی و سایر زیرساخت‌های روستاهای این شهرستان وارد شده است.

وی افزود: با اطلاع از وقوع سیل در برخی از روستاهای شهرستان اهر بلافاصله اکیپ‌های ارزیابی متشکل از دستگاه‌های اجرایی به روستاهای درگیر سیل اعزام شدند که گزارشات اولیه حاکی از خسارت سیل به واحدهای مسکونی و دامی، وسایل خانگی و خودروها در برخی روستاهای این شهرستان می باشد که در این راستا به اکیپ‌های ارزیابی تأکید گردید تا در روستاهای سیل‌زده شهرستان حضور داشته باشند.

غنی زاده گفت: بر اساس گزارش اولیه اکیپ‌های ارزیابی، ۱۲ روستای شهرستان اهر از جمله روستاهای کقالق، نقاره‌کوب، قورشاقلو، کردلر، چولقشلاقی، شیربیت، قلعه‌جیق، ساری‌سولی، شاهوردی قشلاق، شیشه و آغ‌بلاغ و… دچار سیل زدگی شده اند.

فرماندار اهر افزود: نیروهای امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش هستند و در صورت اعلام گزارش نیاز به اسکان اضطراری در روستاهای سیل‌زده، دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران آماده اسکان روستاییان آسیب‌دیده از سیل در این شهرستان هستند.

خبر از: مصطفی قربان موحد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.