کد خبر : 137446
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 می 2023 - 12:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۱۵ درصد فرهنگیان اهر از ایتام حمایت مالی می‌کنند بسته هستند

۱۵ درصد فرهنگیان اهر از ایتام حمایت مالی می‌کنند

۱۵ درصد فرهنگیان اهر از ایتام حمایت مالی می‌کنند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر گفت: ۱۵ درصد از فرهنگیان، شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان حامی ایتام هستند. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، جعفر نوری‌زاده، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) اهر، در گفت‌وگویی، با بیان اینکه ۱۵ درصد از فرهنگیان، شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان حامی ایتام

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر گفت: ۱۵ درصد از فرهنگیان، شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان حامی ایتام هستند.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، جعفر نوری‌زاده، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) اهر، در گفت‌وگویی، با بیان اینکه ۱۵ درصد از فرهنگیان، شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان حامی ایتام هستند، گفت: در راستای حمایت از ایتام تحت پوشش کمیته امداد بیشترین حامی مربوط به فرهنگیان است که ۶۵۰ نفر از شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش این شهرستان سالانه حدود ۸ میلیون ریال به حساب هر یک از یتیمان بی‌سرپرست واریز می‌کنند.

وی در ادامه از اجرای موفق طرح اکرام و کمک به ایتام در شهرستان اهر نیز خبر داد و افزود: برای جلوگیری از هرگونه آسیب‌های اجتماعی و ادامه تحصیل یتیمان بی‌سرپرست در سطوح مختلف تحصیلی از ابتدایی تا تحصیلات دانشگاهی با واریز مبالغی در طرح اکرام حمایت می شوند و در این راستا بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز و دانشجوی یتیم تحت پوشش در حال تحصیل هستند.

نوری‌زاده گفت: در سال گذشته حدود ۶۲ میلیارد ریال توسط حامیان فرهنگی مستقیماً به حساب ۱۱۰۰ نفر ایتام و طرح محسنین واریز کرده‌اند که از این نظر شهرستان اهر در بین شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی حرف اول را می‌زند.

وی همچنین حمایت و دستگیری از ایتام و نیازمندان را جزو وظایف کمیته امداد امام خمینی(ره) برشمرد و ضمن درخواست از مردم نوعدوست، خیرین و ادارات در انجام بهتر این وظیفه خطیر، افزود: در حال حاضر شهرستان اهر مقام دومی استان را در حمایت از ایتام دارد.

رئیس اداره کمیته امداد اهر اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان ۱۱۰ نفر حامی به تعداد حامیان این کمیته اضافه شده است که ماهانه هر کدام برای حمایت از ایتام ۲ میلیون ریال پرداخت می‌کنند و از این نظر نیز شهرستان مقام دوم استانی را به خود اختصاص داده است. ایکنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.