کد خبر : 137370
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 می 2023 - 20:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توسعه متوازن، نیازمند حرکت متوازن و همگرایی است بسته هستند

توسعه متوازن، نیازمند حرکت متوازن و همگرایی است

توسعه متوازن، نیازمند حرکت متوازن و همگرایی است

فرماندار شهرستان اهر گفت: رسیدن به توسعه متوازن در جامعه نیازمند حرکت متوازن و همگرایی است و در این راستا باید همه مسئولان و مدیران ادارات، نهادها و سازمان‌ها برای رسیدن به یک توسعه متوازن، حرکتی متوازن و یکنواخت داشته باشند و در این راه سرعت و کیفیت در کارها از اهمیت زیادی برخوردار می

فرماندار شهرستان اهر گفت: رسیدن به توسعه متوازن در جامعه نیازمند حرکت متوازن و همگرایی است و در این راستا باید همه مسئولان و مدیران ادارات، نهادها و سازمان‌ها برای رسیدن به یک توسعه متوازن، حرکتی متوازن و یکنواخت داشته باشند و در این راه سرعت و کیفیت در کارها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی زاده روز یکشنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان اهر ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس بسیج سازندگی افزود: برای دستیابی به توسعه پایدار انجام کارهای سریع و با کیفیت بسیار حائز اهمیت است و غیر از آن امکان هیچ پیشرفت و توسعه ای در جامعه وجود نخواهد داشت.

وی گفت: نیاز امروز کشور، حرکت در راستای تحقق مفهوم توسعه پایدار، متوازن و متناسب با نیازهای جامعه است و جامعه ای به رشد و توسعه دست پیدا خواهد کرد که در آن توسعه، همگام با سرعت و کیفیت اتفاق افتاده باشد.

فرماندار اهر افزود: توسعه متوازن در مناطق شهری و روستایی نیاز به برنامه ریزی و استفاده از همه ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فکری و … دارد که استفاده به موقع و سریع از همه این ظرفیت‌ها می تواند عامل توسعه متوازن جوامع شهری و روستایی و درآمد پایدار شود.

غنی زاده در ادامه یکی از موفق ترین راه‌های اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی قبل از انجام کاری را تشکیل کارگروهی جهادی برشمرد و گفت: با تشکیل کارگروه‌های جهادی می توان قبل از شروع هر کاری وظایف و برنامه‌های ادارات، نهاد و سازمانی را مشخص و طبق برنامه و وظایف اقدام به فعالیت عمرانی، خدماتی، فرهنگی و… کرد در غیر این صورت کار با شکست روبرو خواهد شد.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت سپاه و بسیج در همه حوزه‌های فرهنگی، بهداشتی و درمانی، اجتماعی و … گفت: برای حل مشکلات و رفع نیازهای مردم مناطق محروم شهرستان اهر حضور جهادگران بسیجی در عرصه های مختلف خصوصا در بحث سازندگی روستاهای محروم می تواند بسیار موثر و تاثیرگذار باشد.

غنی زاده در ادامه ضمن تأکید بر پیگیری جدی مسئولان ادارات، نهادها و سپاه در خصوص استفاده از اعتبارات دولتی در راستای ایجاد اشتغال ، کارآفرینی و تولید در شهرستان اهر گفت: دولت از محل تبصره ۱۶، مبلغ ۸۹۰ میلیارد ریال برای شهرستان در راستای امیدآفرینی، اشتغال، رشد تولید، کاهش تورم اعتبار اختصاص داده که تاکنون طبق پیگیری ها ۲۵ درصد این اعتبارات جذب این شهرستان شده است و امیدواریم با همکاری و همفکری همه مسئولان ادارات و نهادها شاهد جذب بیشتر اعتبارات به این شهرستان باشیم.

فرماندار اهر همچنین از احداث بازارچه دائمی و محلی با همکاری شهرداری در محل پارک ولایت این شهرستان خبر داد و افزود: در راستای عرضه مستقیم تولیدات و صنایع دستی منطقه و همچنین حمایت از افراد نیازمند و محروم که توان اجاره مغازه یا فروش محصولات دستی و تولیدی خود به صورت عرضه مستقیم کالا ندارند، با حفظ و رعایت کرامت فردی این اشخاص اقدام به ایجاد بازارچه دائمی و بازارچه محلی در محل پارک ولایت گریده است.

وی در ادامه به مشکل اساسی شهرستان اهر در خصوص خشکسالی و تنش آبی نیز اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج باید بسیجی وار وارد عمل شوند و فرهنگ درست مصرف کردن آب در این شهرستان را ترویج دهند.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.