کد خبر : 137367
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 می 2023 - 17:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خدمات معلمان به جامعه بشریت بسیار ارزشمند است بسته هستند

خدمات معلمان به جامعه بشریت بسیار ارزشمند است

خدمات معلمان به جامعه بشریت بسیار ارزشمند است

خدمات معلمان به جامعه بشریت بسیار ارزشمند است/ضرورت راه اندازی باشگاه هوش در اهر معاون دوره متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: معلمان در طول خدمت خود خدمات ارزشمند و قابل قبولی به جامعه بشریت ارائه داده اند. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، عاشور اکرمی در مراسم تکریم از بازنشستگان فرهنگی

خدمات معلمان به جامعه بشریت بسیار ارزشمند است/ضرورت راه اندازی باشگاه هوش در اهر

معاون دوره متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: معلمان در طول خدمت خود خدمات ارزشمند و قابل قبولی به جامعه بشریت ارائه داده اند.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، عاشور اکرمی در مراسم تکریم از بازنشستگان فرهنگی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر ضمن گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از زحمات معلم افزود: نقش معلمان در پرورش انسان های وارسته و دانشمند بسیار حائز اهمیت و ستودنی است.

وی افزود: نباید منزلت و ارزش معلم را با شغل های دیگر مقایسه کرد، چراکه مقام معلم فراتر از شغل های دیگر بوده و معلم راه و چگونه زندگی کردن را به انسانها می آموزد.

اکرمی آموزش و پرورش را مولد و محل سرمایه گذاری برای آینده ذکر کرد و خواستار توجه ویژه به مطالبات این قشر از جامعه شد.

 

ضرورت راه اندازی باشگاه هوش در اهر

فرماندار اهر نیز در این مراسم بر ضرورت راه اندازی بلشگاه هوش در این شهرستان تاکید کرد و گفت: ایجاد و راه اندازی باشگاه هوش باید مورد مطالبه همه فرهنگیان این شهرستان باشد.

#اهروصال، ابوالفضل غنی زاده افزود: شهرستان اهر منطقه ای عالم پرور و دارای ظرفیت علمی و ژنتیک نخبگی زیادی نسبت به سایر شهرستان های استان می باشد.

وی گفت: با توجه به پتانسیل و تراز نخبگی بالای جوانان برای توسعه منطقه و شهرستان اهر نیازمند تبدیل نخبگی فردی به نخبگی اجتماعی و ملی است که باید زمینه و امکانات ارتقای نخبگی فردی به نخبگی ملی را فراهم نماییم.

 

ناصر پورفتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز در این مراسم گفت: در مقطع ابتدایی طرح شهاب در راستای شناسایی و هدایت دانش آموزان مستعد در مدارس شهرستان اجرا می شود و جشنواره های جابربن حیان در ابتدایی،  نوجوان خوارزمی در متوسطه اول،  جوان خوارزمی در المپیادهای علمی در متوسطه دوم و هنرستان ها و همچنین لیگ های علمی بسیج دانش آموزی در جهت راه اندازی باشگاه هوش فعالیت چشمگیری انجام می یابد و رتبه های اول تا سوم استانی و ملی توسط دانش آموزی برای مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کسی می شود. 

خبر از مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.