کد خبر : 137316
تاریخ انتشار : شنبه 6 می 2023 - 15:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صعود مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان اهر به دور نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان استان بسته هستند

صعود مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان اهر به دور نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان استان

صعود مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان اهر به دور نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان استان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر از صعود مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان پسر این شهرستان به دور نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان استان آذربایجان شرقی خبر داد. جلیل علیجانپور در گفتگو با خبرنگار #اهروصال، گفت: در دور اول مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان استان (منطقه۲) که با حضور ۶ تیم والیبال(هیئت میانه، مقاومت میانه و اوج

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر از صعود مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان پسر این شهرستان به دور نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان استان آذربایجان شرقی خبر داد.

جلیل علیجانپور در گفتگو با خبرنگار #اهروصال، گفت: در دور اول مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان استان (منطقه۲) که با حضور ۶ تیم والیبال(هیئت میانه، مقاومت میانه و اوج میانه)، تیم هیئت سراب و تیم هیئت هشترود به مدت ۳ روز از ۱۳ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل باشگاه تختی سالن عباسقلیزاده برگزار شد تیم والیبال نوجوانان شهرستان اهر با چهار پیروزی، مقتدرانه به دور بعد این مسابقات راه یافت.

وی همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی نونهالان استان انتخابی کشوری به میزبانی اهر خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات نیز که با حضور ۲۱ شهرستان استان آذربایجان شرقی برگزار شد، تیم های تبریز الف، بناب و مرند به ترتیب مقام اول، دوم و سوم مسابقات را کسب و تیم کشتی نونهالان اهر نیز مقام ششم مسابقات را از آن خود کرد.

علیجانپور در ادامه با تقدیر از روسای هیئت ها و مربیان و دست اندرکاران والیبال و کشتی شهرستان اهر در برگزاری باشکوه این مسابقات از حمایت جدی مدیریت اداره ورزش و جوانان برای پیشرفت ورزش این شهرستان در تمام حوزه ها تاکید کرد.

وی همچنین از حمایت های همه جانبه نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه اهر، فرماندار، مدیریت اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر که در پیشبرد اهداف ورزشی این شهرستان یار و یاور اداره ورزش و جوانان هستند تقدیر کرد.

 

وحدت و اتحاد رمز پیروزی و صعود مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان پسر به دور نهایی مسابقات والیبال قهرمانی استان بود

رئیس هیئت والیبال شهرستان اهر نیز در گفتگو با #اهروصال ضمن ابراز خوشحالی از صعود مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان پسر این شهرستان به دور نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان استان گفت: برای اولین بار این مسابقات با شرکت حدود ۱۸۰ نفر بازیکن، سرپرست و مربی در قالب ۶ تیم به مدت سه روز در اهر برگزار شد و در نهایت تیم هیئت جوانان اهر به همراه تیم های (هیئت والیبال میانه و مقاومت میانه) به مرحله بعدی که به زودی در یکی از شهرستان ها یا مرکز استان برگزار خواهد شد راه یافتند.

حسین محامدی با تقدیر از اتحاد و وحدت بازیکنان، مربیان و سایر عوامل دست اندرکار در پیروزی تیم والیبال نوجوانان پسر شهرستان اهر در این دوره از مسابقات افزود: انشالله با همت و وحدتی که خواهیم داشت در مرحله نهایی نیز با پیروزی بر حریفات مقام قهرمانی را به دست خواهیم آورد.

وی با اشاره به اینکه تمام بازیکنان تیم جوانان والیبال اهر بومی بودند، با تجلیل از مربیان و بازیکنان نوجوان والیبال خصوصا مرتضی میرزامحمدی روابط عمومی هیئت ورزش والیبال اهر گفت: هدف از برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان استان را استعدادیابی بازیکنان استان برای حضور در تیم ملی و باشگاهی برشمرد که امیدواریم بچه های والیبالیست ما نیز که در این گونه آوردگاه ها موفق باشند.

 

اهر میزبان خوبی برای مسابقات والیبال قهرمانی استان بود

مربی تیم والیبال نونهالان شهرستان اهر نیز در گفتگو با اهروصال از میزبانی درخشان این شهرستان در برگزاری اولین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان استانی در این شهرستان خبر داد.

محسن بکوبک گفت: استارت بازی ها روز ۱۳اردیبهشت آغاز و تیم هیئت والیبال نوجوانان شهرستان اهر با مربی گری محمد جبارپور جوان خوش فکر و آینده ساز ورزش والیبال پس از غلبه بر تیم های سراب، هشترود و مدعی قهرمانی مقاومت میانه، مقتدرانه به دور نهایی این مسابقات راه پیدا کرد.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات تیم جوانان والیبال استانی به صورت منطقه ای و انتخابی لیگ قهرمانی در آینده نزدیک خبر داد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.