کد خبر : 136913
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آوریل 2023 - 18:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نجات هفت نفر مفقودی در کوه‌های قوچ گولی اهر بسته هستند

نجات هفت نفر مفقودی در کوه‌های قوچ گولی اهر

نجات هفت نفر مفقودی در کوه‌های قوچ گولی اهر

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اهر از نجات هفت نفر مفقود شده در کوه‌های روستاهای یاورکندی و خضر کندی از توابع بخش فندقلو توسط نیروهای جمعیت هلال احمر این شهرستان با همکاری نیروی انتظامی پاسگاه اوچ هاچا و آفرود سواران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، عباس جهانگیری در گفت‌وگویی، اظهار کرد: گزارش مفقودی

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اهر از نجات هفت نفر مفقود شده در کوه‌های روستاهای یاورکندی و خضر کندی از توابع بخش فندقلو توسط نیروهای جمعیت هلال احمر این شهرستان با همکاری نیروی انتظامی پاسگاه اوچ هاچا و آفرود سواران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، عباس جهانگیری در گفت‌وگویی، اظهار کرد: گزارش مفقودی این افراد یکشنبه سوم اردیبهشت ماه راس ساعت ۲۱:۰۵ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان اهر اعلام شده بود.

وی افزود: تیم اعزامی هلال احمر از شهرستان اهر پس از اعلام مفقودی هفت نفر در کوه‌های قوچ گولی در اطراف خضر کندی و یاورکندی به محل حادثه اعزام شدند و افراد مفقودی را نجات دادند.

جهانگیری با اشاره به صعب العبور بودن منطقه، گفت: امدادگران پس از هشت ساعت عملیات جستجو و نجات، ساعت ۴:۴۷ مداد روز دوشنبه افراد مفقود شده را پیدا و تحویل خانواده‌هایشان دادند. منبع ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.