کد خبر : 136909
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آوریل 2023 - 13:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افتتاح بزرگترین کارخانه قند کشور در شهرستان اهر بسته هستند

افتتاح بزرگترین کارخانه قند کشور در شهرستان اهر

افتتاح بزرگترین کارخانه قند کشور در شهرستان اهر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بزرگترین کارخانه قند کشور در شهرستان اهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، احمد محرم زاده در گفت‌وگویی اظهار کرد: در سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان آذربایجان شرقی و حضور در شهرستان‌های سراب، اهر و کلیبر و بازدید از پروژه ها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بزرگترین کارخانه قند کشور در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، احمد محرم زاده در گفت‌وگویی اظهار کرد: در سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان آذربایجان شرقی و حضور در شهرستان‌های سراب، اهر و کلیبر و بازدید از پروژه ها استانی، بزرگترین پروژه اشتغال زایی تاریخ شهرستان اهر نیز افتتاح خواهد شد.

وی افزود: بزرگترین واحد تولید قند و تصفیه شکر بخش خصوصی کشور در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای ۲۸ هزار مترمربع با ظرفیت تصفیه روزانه ۵۰۰ تن شکر و تولید روزانه ۲۰۰ تن قند با سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد ریال برای تولید و اشتغال مستقیم ۵۰۰ نفر آماده افتتاح می باشد.

وی گفت: در سفر چند روز آینده رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان اهر و کلیبر سعی خواهیم کرد در مورد طرح‌های اولویت دار اهر و هریس نیز تصمیمات و برنامه‌های مهمی اتخاذ گردد.

محرم زاده دغدغه اصلی مردم شهرستان‌های اهر و هریس را بیکاری جوانان برشمرد و افزود: همه مسئولان این شهرستان‌ها با تلاش شبانه روزی برای رفع دغدغه بیکاری جوانان در تلاش هستند و در این راستا با حمایت قاطع از طرح ها و پروژه‌های سرمایه گذاری و اشتغال زایی بخش خصوصی و دولتی در منطقه تلاش خواهیم کرد این دغدغه جوانان حل شود.

گفتنی است، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کشوری در سفری به استان آذربایجان شرقی علاوه بر بازدید از برخی پروژه های استانی در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند با حضور کارآفرینان کشوری و استانی حضور خواهند داشت. منبع ایسنا 

خبر از: مصطفی قربان موحد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.