کد خبر : 136806
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 آوریل 2023 - 12:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جشن بزرگ روزه اولی های سال آینده در فضای باز برگزار می شود بسته هستند

جشن بزرگ روزه اولی های سال آینده در فضای باز برگزار می شود

جشن بزرگ روزه اولی های سال آینده در فضای باز برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه اهر در جشن بزرگ روزه اولی های این شهرستان گفت: جشن بزرگ روزه اولی‌ها و مراسم افطاری سال آینده با شرکت کلیه روزه اولی‌های این شهرستان در فضای باز برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی در ادامه از عملکرد سپاه و بسیج در ماه مبارک رمضان

فرمانده سپاه ناحیه اهر در جشن بزرگ روزه اولی های این شهرستان گفت: جشن بزرگ روزه اولی‌ها و مراسم افطاری سال آینده با شرکت کلیه روزه اولی‌های این شهرستان در فضای باز برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی در ادامه از عملکرد سپاه و بسیج در ماه مبارک رمضان را برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن با حضور آحاد مختلف مردم و جوانان در مساجد مختلف، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در محل حوزه علمیه خواهران اهر، توزیع بسته‌های کمک معیشتی به نیازمندان و… عنوان کرد. 

وی همچنین گفت: برای اولین بار در سطح استان و حتی کشور برای مومنان و روزه دارانی که در شب‌های قدر در مساجد مراسم احیا برگزار کرده بودن ۷۵۰۰ پرس غذای گرم بین آنها توزیع شد.

سرهنگ سیفی افزود: جشن بزرگ روزه اولی‌ها به همت سپاه و تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اهر، آموزش و پرورش و حوزه بسیج دانش آموزی ابوذر شهرستان اهر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با شرکت بیش از ۳۰۰ نفر دانش آموز روزه اولی برای اولین بار در شهرستان اهر برگزار شد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.