کد خبر : 136803
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 آوریل 2023 - 12:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رمز موفقیت و پیشرفت در کشور حمایت از جوانان نخبه و با انگیزه است بسته هستند

رمز موفقیت و پیشرفت در کشور حمایت از جوانان نخبه و با انگیزه است

رمز موفقیت و پیشرفت در کشور حمایت از جوانان نخبه و با انگیزه است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، رمز موفقیت و پیشرفت ایران اسلامی را حمایت و توجه ویژه به جوانان نخبه، باانگیزه و خودباور عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، پناه علی حسین زاده در جشن روزه اولی های شهرستان اهر گفت: امسال آموزش و پرورش استان با همکاری

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، رمز موفقیت و پیشرفت ایران اسلامی را حمایت و توجه ویژه به جوانان نخبه، باانگیزه و خودباور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، پناه علی حسین زاده در جشن روزه اولی های شهرستان اهر گفت: امسال آموزش و پرورش استان با همکاری بسیج دانش آموزی در سطح استان دو ویژه برنامه در ماه مبارک رمضان برگزار کرد، که یکی افطار روزه اولی‌ها که امیدواریم این مراسم در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد چرا که تأثیر اینگونه برنامه‌ها بر تربیت دینی کودکان بسیار مهم است و دومین برگزاری برنامه‌های محفل انس با قرآن که در روزهای گذشته همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی در ۵ هزار مدرسه و ۴۰ منطقه محفل انس با قرآن برگزار گردید که از ثمرات این حرکت تربیت دینی و انقلاب دانش آموزان خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه وحدت و همدلی در بین مردم و حمایت از جوانان باعث شکست دشمنان خواهد شد افزود: لازمه رسیدن به این امر و دوری از هرگونه بیماری اخلاقی و اجتماعی در جامعه توجه جدی خانواده‌ها و دانش آموزان به خواندن نماز، قرائت قرآن در راستای درک معنی و مفهوم آیات و حرکت در این مسیر که مسیر سعادت و بهروزی دنیا و آخرت است.

وی در ادامه اعتماد به جوانان امروز را رمز موفقیت و پیشرفت در کشور برشمرد و گفت: از ویژگی‌های مهم جوان موفق شجاعت، متفکر، خلاق، با ایمان، با انگیزه و خودباور و … می‌باشد که امروز ایران اسلامی به برکت همین جوانان در تمام عرصه‌های اقتصادی، علمی ، صنعتی، بین المللی و…. حرفی برای گفتن دارد و مسئولان کشور نیز باید از این جوانان پرانگیزه، دانشمند و خلاق حمایت‌های همه جانبه انجام دهند. ایسنا و ایکنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.