کد خبر : 136409
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 مارس 2023 - 21:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری محفل جزءخوانی قرآن در اهر بسته هستند

برگزاری محفل جزءخوانی قرآن در اهر

برگزاری محفل جزءخوانی قرآن در اهر

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه اهر، از برگزاری مراسم جزء خوانی و ختم قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.  به گزارش پایگاه خبری اهروصال، حجت الاسلام قاسم رامش در گفت‌وگویی افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان ماه قرآن و میهمانی خداوند مانند سال گذشته در سی روز مراسم جزء خوانی و

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه اهر، از برگزاری مراسم جزء خوانی و ختم قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، حجت الاسلام قاسم رامش در گفت‌وگویی افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان ماه قرآن و میهمانی خداوند مانند سال گذشته در سی روز مراسم جزء خوانی و ختم قرآن از نخستین روز ماه رمضان شروع‌شده و هر روز یک جزء از قرآن تا پایان این ماه توسط قاریان و حافظان با حضور اقشار مختلف مردم در محل حوزه علمیه خواهران اهر تلاوت می‌شود.

وی از برگزاری مراسم جزء خوانی و ختم قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ماه قرآن و میهمانی خداوند مانند سال گذشته در سی روز مراسم جزء خوانی و ختم قرآن از نخستین روز ماه رمضان شروع‌شده و هر روز یک جزء از قرآن تا پایان این ماه توسط قاریان و حافظان با حضور اقشار مختلف مردم در محل حوزه علمیه خواهران اهر تلاوت می‌شود.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه اهر، هدف از برگزاری مراسم جزء خوانی و ختم قرآن کریم را ترویج فرهنگ قرآنی و بحث‌های قرآنی در بین جوانان و نوجوانان در ماه مبارک رمضان برشمرد و از عموم مردم خواست در این مراسم معنوی حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام رامش، گفت: باید در ماه مبارک رمضان از تمام ظرفیت‌ها و امکانات مکانی برای ترویج مسائل قرآنی استفاده شود.

وی افزود: امسال جوانانی که در مراسم جزء خوانی قرآن حضور می‌یابند از بهترین قاریان و حافظان قرآنی در سطح ملی و بین المللی هستند.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اهر گفت: مراسم جزءخوانی قرآن کریم از سال ۹۳ در پارک شیخ شهاب الدین اهری و کنار مزار مطهر شهدای گمنام و در فضای باز با همکاری دارالقرآن بسیج سپاه اهر و مؤسسه قرآن وعترت نوای بهشت انتظار شروع شد و امسال نیز در محل حوزه علمیه خواهران برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم جزخوانی قرآن کریم همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ الی ۱۸ در محل حوزه علمیه حضرت فاطمه الزهرا(س) در حال برگزاری است. ایکنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.