کد خبر : 136200
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مارس 2023 - 12:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزار مسابقات استانی موی تای جام پرچم در شهر اهر بسته هستند

برگزار مسابقات استانی موی تای جام پرچم در شهر اهر

برگزار مسابقات استانی موی تای جام پرچم در شهر اهر

رئیس هیئت انجمن های ورزشهای رزمی اهر گفت: مسابقات استانی موی تای جام پرچم با شعار یک ملت یک پرچم در رده سنی نوجوانان و جوانان روزهای ۱۸و۱۹اسفند ماه به میزبانی شهر اهر برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، صابر محرم زاده اظهار داشت: مسابقات جام پرچم در راستای ارج نهادن به مقام

رئیس هیئت انجمن های ورزشهای رزمی اهر گفت: مسابقات استانی موی تای جام پرچم با شعار یک ملت یک پرچم در رده سنی نوجوانان و جوانان روزهای ۱۸و۱۹اسفند ماه به میزبانی شهر اهر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، صابر محرم زاده اظهار داشت: مسابقات جام پرچم در راستای ارج نهادن به مقام و منزلت پرچم مقدم جمهوری اسلامی ایران و رشد٫استعدادیابی در بین ورزشکاران این رشته توسط سازمان ورزش شهرداری‌ها با دستور وزیر کشور برگزار میشود.

وی افزود؛ این مسابقات با حضور ۱۵۰ موی تای کار طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته با همکاری شهرداری اهر و اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر در سالن ورزشی ولیعصر(عج) اهر جنب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر در پایان افزود تماش این مسابقات برای عموم رایگان است و از همشهریان عزیز دعوت میشود با تماشا و تشویق ورزشکاران اهری باعث نتیجه خوب و در شان شهر اهر کسب و موجب افتخار آفرینی شوند.

خبر از: #اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.