کد خبر : 136082
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مارس 2023 - 18:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پرداخت هزینه ۸ میلیارد تومانی برای درمان بیماران فاقد بیمه توسط هلال‌احمر اهر بسته هستند

پرداخت هزینه ۸ میلیارد تومانی برای درمان بیماران فاقد بیمه توسط هلال‌احمر اهر

پرداخت هزینه ۸ میلیارد تومانی برای درمان بیماران فاقد بیمه توسط هلال‌احمر اهر

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری اهر از پرداخت هزینه ۸ میلیارد تومانی برای درمان بیماران فاقد بیمه توسط هلال‌احمر این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، یعقوب نیک‌کام در جلسه بررسی مشکلات بیماران خاص شهرستان اهر اظهار داشت: خوشبختانه اکنون بیماران دیالیزی، پیوند کلیه، هموفیلی، تالاسمی و ام اس به صورت رایگان تحت

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری اهر از پرداخت هزینه ۸ میلیارد تومانی برای درمان بیماران فاقد بیمه توسط هلال‌احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، یعقوب نیک‌کام در جلسه بررسی مشکلات بیماران خاص شهرستان اهر اظهار داشت: خوشبختانه اکنون بیماران دیالیزی، پیوند کلیه، هموفیلی، تالاسمی و ام اس به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند، اما با توجه به اینکه تأمین هزینه‌های ویزیت، درمان و داروی بیماری‌های خاص سرسام‌آور است، دولت تمامی بیماران خاص و صعب‌العلاج را تحت پوشش بیمه رایگان قرار می‌دهد که باید از این فرصت به دست آمده، برای شناسایی و معرفی بیماران خاص از سوی نهادهای حمایتی و بیمه‌ای اقدام شود.

وی افزود: در شهرستان اهر ۱۸۳ نفر از بیماران خاص اکنون تحت پوشش بیمه دیالیزی، پیوند کلیه، هموفیلی، تالاسمی و ام اس به صورت رایگان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اهر گفت: بیماران برای ثبت‌نام می‌توانند به صورت حضوری به اداره بیمه سلامت مراجعه کرده و در سامانه بیماری خاص و صعب‌العلاج وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشکیل پرونده از خدمات بیمه رایگان بهره‌مند شوند.

وی گفت: علاوه بر پرداخت هزینه ویزیت، درمان و دارو برای بیمه‌شدگان، ۵۰ میلیون تومان هم تسهیلات ۴ درصدی برای تأمین هزینه‌های درمان پرداخت می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اهر گفت: همچنین ۸ میلیارد تومان هزینه درمان توسط هلال‌احمر برای بیماران نیازمند و فاقد بیمه پرداخت شده است.

نیک‌کام گفت: با توجه به هزینه‌های بالای بیماران خاص که اکثر آنها خانواده‌های کم‌بضاعت بوده و تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و در تامین هزینه‌های درمانی با مشکل روبرو می‌شوند، لازم است نسبت به شناسایی و معرفی این بیماران در شهرستان اهر اقدام نموده و در سامانه اداره بیمه سلامت و سامانه وزارت بهداشت ثبت‌نام شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.