کد خبر : 136013
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فوریه 2023 - 22:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شهردار اهر مانع تبعیض در آسفالت‌ریزی کوچه‌ها شود بسته هستند

شهردار اهر مانع تبعیض در آسفالت‌ریزی کوچه‌ها شود

شهردار اهر مانع تبعیض در آسفالت‌ریزی کوچه‌ها شود

شهردار اهر مانع تبعیض در آسفالت‌ریزی کوچه‌ها شود/ جابه‌جایی پُست برق انصار پس از ۱۹ ماه پیگیری نتیجه‌ای نداشت نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه شورای شهر اهر: قرار بود شهردار سابق پُست برق خیابان انصار را جابه‌جا کند و سپس از شهرداری اهر وعده دادند که سریعاً اقدام می‌کنند اما هنوز خبری نشده، در

شهردار اهر مانع تبعیض در آسفالت‌ریزی کوچه‌ها شود/ جابه‌جایی پُست برق انصار پس از ۱۹ ماه پیگیری نتیجه‌ای نداشت

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه شورای شهر اهر: قرار بود شهردار سابق پُست برق خیابان انصار را جابه‌جا کند و سپس از شهرداری اهر وعده دادند که سریعاً اقدام می‌کنند اما هنوز خبری نشده، در حالی که ما ۱۹ ماه برای جابه‌جایی پُست برق انصار انتظار می‌کشیم.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل رضایی‌فرد، گفت: متأسفانه وضعیت کیچیک‌چای حداقل مابین هتل رضوی و خیابان بیگلری در شأن شهر اهر نیست، اگر قرار است پروژه تعریف کنیم و عملی نشود چون شرایط فعلی برای اجرا پروژه مناسب نیست.

وی افزود: شهرداری اهر به سختی حقوق کارکنان را پرداخت می‌کند و می‌دانیم شرایط خوب نیست، ولی حداقل شرایط موجود را باید حفظ کنیم.

وی گفت: ادوار قبلی شورای شهر اهر حداقل چندین پارک محله‌ای احداث کرده بودند ولی ما آن را هم نمی‌توانیم احداث کنیم، ۱۸ ماه است که فقط خودمان را گول می‌زنیم.

رضایی فرد افزود: زیباسازی و رفع نواقصات در سطح شهر در آستانه عید نوروز در اولویت شهرداری قرار گیرد.

وی گفت: آسفالت‌ریزی کوچه‌های سطح شهر اهر که آسفالت نشده‌اند را طبق لیست انجام دهید و اجازه ندهید بدون نوبت کوچه‌ای آسفالت‌ریزی شود یا تبعیض صورت گیرد.

 

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر اهر مورد انتظار است / به جای احداث پُل خیابان خلیفه‌ای؛ رودخانه کیچیک‌چای را ساماندهی کنیم

 

عضو شورای اسلامی شهر در جلسه شورای شهر اهر: ۲ سال است که نبود روشنایی ورودی‌های شهر اهر را فریاد می‌زنیم با این‌حال نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، کسی نمی‌داند وظیفه راهداری است یا شهرداری، مهم این است که مسافران هنگام ورود احساس نکنند وارد شهر مُرده می‌شوند.

شهریار عزیزی، بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اهر را کنار بگذاریم و در آستانه عید نوروز نسبت به رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر و گُل‌کاری بلوارها اقدام کنیم.

وی گفت: انتظار داریم پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله بنفشه، بهرام‌آباد، احرار، آخر مقداد، شهرآرا و … را تکمیل کنید.

عزیزی افزود: وضعیت کف‌پوش پیاده‌روها از جمله هسته مرکزی شهر اهر اصلاً مناسب نیست از این‌رو انتظار داریم معاونت عمرانی شهرداری اهر نسبت به تعویض و ساماندهی پیاده‌روها اقدام کند.

وی گفت: اهر به‌عنوان شهر ملی ورنی انتخاب شده، ولی آثاری از نقش و نگار ورنی نداریم، پیشنهاد می‌کنم تا با هدف زیباسازی شهر با کسبه رایزنی کنیم و با هزینه شهرداری برای کرکره مغازه‌های خیابان‌های اصلی طرح ورنی نقاشی شود.

عزیزی افزود: احداث پُل خیابان خلیفه‌ای شرقی به غرب را نگه دارید و به جان آن ابتدا رودخانه کیچیک‌چای را ساماندهی کنیم.

 

شرایط اجرای پروژه‌های عمرانی نداریم زیباسازی سطح شهر اهر را در اولویت قرار دهیم/ چرا حفاری خیابان‌های هسته مرکزی شهر به پایان سال منتهی می‌شود؟

عضو شورای اسلامی شهر در جلسه شورای شهر اهر: امیدوارم سال جدید تحولی در شهر اهر از نظر زیباسازی و انجام پروژه‌های زیرساختی و رفاهی برای شهروندان اهری را شاهد باشیم که یکی از آن تحولات می‌تواند پیگیری تأمین روشنایی ورودی شهر از سمت جاده تبریز و نورپردازی زیرگذر ورودی شهر باشد.

علی اسحقی افزود: نمی‌دانم امکان دارد یا خیر، واحدی به نام زیباسازی بصری در شهرداری اهر داشته باشیم تا حداقل رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر یا زیرساخت‌های تخریب شده را در اولویت کاری قرار دهد.

وی گفت: با شرایط موجود و وضعیت شهرداری اهر نباید انتظار پروژه‌های کلان یا زیرساختی داشته باشیم، اما حداقل می‌توان با کمترین هزینه و خلاقیت زیباسازی سطح شهر را پیگیری و اجرا کنیم.

اسحقی افزود: سنگفرش پیاده‌رو مابین میدان بسیج تا میدان معلم، علی‌رغم پیگیری‌ها برای بازسازی هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده وقتی نتوانیم از کوچکترین امورات برآییم چگونه می‌توان انتظار جلب رضایت‌مندی مردم را داشت.

وی گفت: هیچ کسی دلیل حفاری در خیابان‌های هسته مرکزی شهر اهر را نمی‌داند، چرا حفاری‌ها را به آستانه عید نوروز موکول می‌کنید، آیا برنامه‌ای برای جبران تخریب حفاری‌ها دارید!

 

با گذشت نزدیک به ۲ سال هنوز عملکرد قابل اتکایی نداریم/ روش آبیاری قطره‌ای در آبیاری فضای سبز شهری اهر برای مدیریت منابع آبی در اولویت قرار گیرد

عضو شورای اسلامی شهر در جلسه شورای شهر اهر: وقتی لایحه بودجه سال‌جاری شهرداری اهر را بررسی می‌کردیم عملاً شاهد بودیم که هیچ یک از پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شده اجرا نشده‌اند، اعضای شورای شهر دغدغه این را دارند که آیا پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شده در لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اهر همانند امسال راکد خواهد ماند.

صابر محرم‌زاده، افزود: نزدیک به ۲ سال از عمر شورای ششم اهر سپری می‌شود، اما هیچگونه عملکرد قابل اتکایی نداریم، باید برای ماندگاری دوره ششم شورای شهر پروژه‌های عمرانی شاخص اجرا کنیم.

وی گفت: با توجه به کمبود منابع آبی، استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز شهری را مطلقاً ممنوع کرده و از آب چاه‌های در اختیار شهرداری با استفاده از روش آبیاری قطره‌ای در اولویت قرار گیرد.

محرم زاده زیباسازی سطح شهر در آستانه عید نوروز حتی با رنگ‌آمیزی جداول و نورپردازی و روشنایی مورد توجه شهرداری اهر قرار گیرد.

 

‍ انجام وظایف ذاتی را نمی‌توان عملکرد قلمداد کرد/ شهرداری اهر برای تمامی روزهای سال برنامه داشته باشد

سخنگوی شورای اسلامی شهر در جلسه شورای شهر اهر: آقای شهردار برنامه‌ای ترتیب دهند تا هیچ مراجعه‌کننده‌ای از سوی کارکنان شهرداری اهر ناراضی نرود و حدالامکان رضایت‌مندی ارباب‌رجوع جلب شود.

محمد تاری زاده در سال آینده پروژه‌های عمرانی شاخص تعریف و اجرا شود تا حداقل عملکرد شورای شهر و شهرداری اهر برای شهروندان اهری قابل لمس باشد.

وی گفت: با اقدامات جزئی و انجام وظایف ذاتی شهرداری چه در مرکز شهر و چه در حاشیه شهر، نمی‌توان گفت عملکرد شاخص داریم. باید برای زیباسازی ورودی شهر و سطح شهر اهر با کمترین هزینه، برنامه‌ریزی شود.

تاری زاده افزود: در شهر ما سرمایه‌گذار بخش خصوصی پروژه تجاری و تفریحی را با سرعت احداث می‌کند، آیا از خودمان سؤال کنیم که شهرداری اهر نمی‌تواند پروژه‌ای درآمدزا اجرا کند.

وی گفت: شهرداری اهر برای روزهای سال برنامه‌ریزی انجام داده و پروژه‌های شاخص تعریف شده را با برنامه پیش ببرد، به عبارتی دیگر مشخص باشد که اولویت و برنامه شهرداری چیست و می‌خواهد چه انجام دهد.

 

وعده‌ی شهردار برای جدول‌گذاری خیابان چایکنار شرقی محقق نشد / گلایه شهروندان اهری از ضعف معاونت خدمات شهری در جمع‌آوری زباله

عضو شورای اسلامی شهر در جلسه شورای شهر اهر: اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری اهر از نظر بنده رضایت‌بخش نیست و همواره از سوی شهروندان نارضایتی و گلایه می‌شنویم. در برخی مناطق و حتی هسته‌های مرکزی شهر، در جمع‌آوری زباله کم‌کاری می‌شود.

ایمان ایمانی، آقای شهردار قول داده بودند تا خیابان چایکنار شرقی تا خیابان خلیفه‌ای شرقی را جدول‌گذاری کنند، ولی هنوز این وعده محقق نشده در حالی که اگر حادثه‌ای برای خودروی شهروندان با سقوط به رودخانه اتفاق بیفتد چه کسی جوابگو خواهد بود.

وی گفت: با توجه به پایان سال و افزایش تردد، به منظور تسهیل در کاهش ترافیک آسفالت‌ریزی خیابان بنفشه در دستور کار شهرداری اهر قرار گیرد. روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری اهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.