کد خبر : 135916
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فوریه 2023 - 15:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وظیفه فعالان رسانه و فضای مجازی بالا بردن سواد رسانه‌ای و مجازی مردم است بسته هستند

وظیفه فعالان رسانه و فضای مجازی بالا بردن سواد رسانه‌ای و مجازی مردم است

وظیفه فعالان رسانه و فضای مجازی بالا بردن سواد رسانه‌ای و مجازی مردم است

فرمانده سپاه ناحیه اهر وظیفه فعالان رسانه و فضای مجازی بالا بردن سواد رسانه‌ای و مجازی مردم و اطرافیان عنوان کرد.  به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی، در همایش دوره‌ای تخصصی فضای مجازی و تجلیل از فعالان فضای مجازی شهرستان اهر، بحث جهاد تبیین در جامعه را بسیار مهم برشمرد و گفت:

فرمانده سپاه ناحیه اهر وظیفه فعالان رسانه و فضای مجازی بالا بردن سواد رسانه‌ای و مجازی مردم و اطرافیان عنوان کرد. 

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی، در همایش دوره‌ای تخصصی فضای مجازی و تجلیل از فعالان فضای مجازی شهرستان اهر، بحث جهاد تبیین در جامعه را بسیار مهم برشمرد و گفت: یکی از وظایف مهم جهادگران رسانه ای ترویج جهاد تبیین و روشنگری در جامعه است که خبرنگاران فضای مجازی جزو این جهادگران هستند.

وی افزود: در طول انقلاب اسلامی ایران هر جا نظام و انقلاب با مشکل یا مسئله‌ای روبرو می‌شود افرادی هستند که با نثار جان و مال خود از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند و در این میان فعالان فضای مجازی نیز علاوه بر دفاع از نظام و انقلاب از آبروی خود نیز مایه می‌گذارند.

سیفی در ادامه به بحث اطلاع‌رسانی، آگاهی و روشنگری در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: اولین گام اطلاع‌رسانی به موقع، گسترده و صحیح خبر و رویداد در جامعه است که باید واقعیت‌های جامعه به درستی و آنگونه که هست روایتگری شود، دومین گام رصد مداوم فضای مجازی و به روز بودن و همگام حرکت کردن با فضای مجازی و سومین گام جوابدهی به موقع و درست به شبهات مطرح شده در فضای مجازی برای مخاطبین است که باید سریع و صحیح انجام شود در غیر این صورت خریداری نخواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به این که فضای مجازی در حال حاضر بر سبک زندگی مردم تأثیر گذاشته است گفت: از وظایف دیگر فعالان رسانه و فضای مجازی بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای و مجازی مردم و اطرافیان است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

فرمانده سپاه اهر، گفت: در حال حاضر افرادی هستند که هر مطالبی که در فضای مجازی انتشار می‌یابد بدون توجه به واقعیت موضوع آن را بازنشر می‌کنند که این موضوع باعث برخی تأثیرات روانی منفی در جامعه می‌شود که در این خصوص نیاز است سواد رسانه‌ای در جامعه ارتقا پیدا کند.

گفتنی است: همایش دوره تخصصی فضای مجازی به همت فضای مجازی سپاه ناحیه اهر و با حضور حجت الاسلام جواد حاجی زاده امام جمعه، سرهنگ پاسدار سیفی فرمانده سپاه ناحیه اهر، غلامرضا سیفی مسئول فضای مجازی سپاه عاشورا و جمعی از مسئولان، بسیجیان و فعالان فضای مجازی شهرستان اهر برگزار و در پایان از فعالان فضای مجازی و رسانه ای با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد. ایسنا و ایکنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.