کد خبر : 135913
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فوریه 2023 - 14:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فضای مجازی بهترین مکان برای تبیین دستاوردهای نظام است بسته هستند

فضای مجازی بهترین مکان برای تبیین دستاوردهای نظام است

فضای مجازی بهترین مکان برای تبیین دستاوردهای نظام است

امام جمعه اهر، فضای مجازی را بهترین مکان برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام، اعتقادات، محتواسازی در جامعه برشمرد و گفت: می‌توان با جذابیت‌ها و بسته‌بندی خوب مطالب و اطلاعات را از این طریق به مردم انتقال داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، در همایش دوره‌ای تخصصی فضای مجازی و تجلیل

امام جمعه اهر، فضای مجازی را بهترین مکان برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام، اعتقادات، محتواسازی در جامعه برشمرد و گفت: می‌توان با جذابیت‌ها و بسته‌بندی خوب مطالب و اطلاعات را از این طریق به مردم انتقال داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، در همایش دوره‌ای تخصصی فضای مجازی و تجلیل از فعالان فضای مجازی شهرستان اهر، گفت: در بعثت پیامبر اکرم(ص) اولین آیاتی که از سوی خداوند بر پیامبر نازل شد سوره مبارکه علق بود که در رابطه با قلم و علم است.

وی افزود: در آیات و روایات متعدد نیز علاوه بر سوره علق به علم و آگاهی اشاره شده است و ما مسلمانان افتخار می‌کنیم به دین و مذهبی اعتقاد داریم که به علم و آگاهی توجه ویژه دارد.

حاجی‌زاده افزود: امروز باید همه افراد جامعه از نظر علمی و دانش به روز و عالم باشند چراکه هر فردی عالم‌تر باشد در سیاست و زندگی نیز موفق‌تر و سلطه زیادی به دنیا خواهد داشت.

امام جمعه اهر، بر ضرورت ارتقای سواد رسانه‌ای در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز در دنیا فضای مجازی یک علم برتر است و باید برای آگاهی درست از اطلاعات موجود در فضای مجازی سواد رسانه‌ای جامعه را ارتقا دهیم و با علم زمان پیش بریم در غیر این صورت با مشکلات زیادی مواجه خواهیم بود.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران، اسلام پویا، اهل بیتی و انقلابی است و باید در تمام صحنه‌ها و حوزه‌های علمی، مجازی، اقتصادی، سیاسی و… نیز حرف اول را بزند و این امر بر عهده جوانان انقلابی و مؤمن کشور است که برای پیشرفت و به روز شدن در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها باید مهارت و تکنیک‌های لازم مقابله با دشمنان را یاد بگیریم و حتی از دشمنان نیز جلوتر حرکت کنیم.

حاجی‌زاده گفت: یکی از امتیازات مهم در فضای مجازی روایتگری اول و انتشار خبر سریع و نخست در جامعه مطرح کرد که کارساز تر و تأثیرگذارتر است.

وی در ادامه فضای مجازی را بهترین مکان برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام، اعتقادات، محتواسازی در جامعه برشمرد که می‌توان با جذابیت‌ها و بسته‌بندی خوب مطالب و اطلاعات را از این طریق به مردم انتقال داد.

امام جمعه اهر همچنین زمان کنونی را به‌دلیل داشتن اطلاعات فراوان در فضای مجازی و رسانه‌ها بهترین زمان برای تحقیق، تبلیغ و دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب توسط جوانان انقلابی و بسیجی عنوان کرد و خواستار حضور جوانان در تمام صحنه‌های علمی، تحقیقاتی و… برای پیشرفت و آبادانی کشور شد. ایسنا و ایکنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.