کد خبر : 135853
تاریخ انتشار : جمعه 17 فوریه 2023 - 23:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری فینال مسابقات شش جانبه فوتسال پیشکسوتان ولایتمدار شهرستان اهر بسته هستند

برگزاری فینال مسابقات شش جانبه فوتسال پیشکسوتان ولایتمدار شهرستان اهر

برگزاری فینال مسابقات شش جانبه فوتسال پیشکسوتان ولایتمدار شهرستان اهر

رئیس بسیج ورزشکاران شهرستان اهر از برگزاری فینال مسابقات شش جانبه فوتسال پیشکسوتان ولایتمدار این شهرستان خبر داد. بهبود سعادتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری #اهروصال گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برای اولین بار در شهرستان اهر مسابقات شش جانبه فوتسال پیشکسوتان ولایتمدار بالای ۴۰ سال این شهرستان برگزار شد. وی افزود:

رئیس بسیج ورزشکاران شهرستان اهر از برگزاری فینال مسابقات شش جانبه فوتسال پیشکسوتان ولایتمدار این شهرستان خبر داد.

بهبود سعادتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری #اهروصال گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برای اولین بار در شهرستان اهر مسابقات شش جانبه فوتسال پیشکسوتان ولایتمدار بالای ۴۰ سال این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۶ تیم فوتسال بالای ۴۰ سال در ۲ گروه به مدت یک هفته باهم به رقابت پرداختند که در نهایت ۲ تیم به فینال و ۲ تیم نیز به رده بندی مسابقات راه یافتند.

مسئول برگزاری مسابقات شش جانبه فوتسال پیشکسوتان ولایتمدار اهر گفت: در اولین مسابقات فوتسال پیشکسوتان جام فجر بالای ۴۰ سال اهر و بازی فینال این مسابقات ۲ تیم فوتسال پیشکسوتان” کوثر ارسباران” و “شاهین اهر” با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم “شاهین اهر مقام اول” و تیم “کوثر ارسباران مقام دوم” را کسب کردند و در دور رده بندی نیز تیم فوتسال “اکسیژن ارسباران مقام سوم” و تیم “معدن مس مزرعه مقام چهارم” مسابقات را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: با توجه به استقبال چشمگیر تیم ها و در راستای استمرار این گونه مسابقات سعی خواهیم کرد در ماه مبارک رمضان با حضور بیش از ۲۰ تیم فوتسال پیشکسوتان بالای ۴۰ سال جام رمضان را برگزار کنیم.

سعادتی در پایان ضمن تقدیر ویژه از ابوالفضل رنجبر سابق مسئول کمیته برگزاری این مسابقات، از حضور فرمانده سپاه ناحیه اهر، رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان اهر، سایر مسئولان و ورزشکاران، عوامل اورژانس، نیروی انتظامی، داوران پیشکسوت فوتسال، تماشاگران و… نیز تشکر کرد.

گفتنی است در پایان مسابقات شش جانبه فوتسال پیشکسوتان ولایتمدار شهرستان اهر که با حضور سرهنگ پاسدار حسن سیفی فرمانده سپاه ناحیه اهر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر و مسئولان و پیشکسوتان ورزشی انجام شد علاوه بر تجلیل از تیم های منتخب، سرپرستان و بازیکنان تیم های فوتسال پیشکسوت بالای ۴۰ سال، لوح تقدیر بازیکن اخلاق جلیل نمکی و آقای گل نیز به بازیکنان پیشکسوت نادر سربازی و میر کریم موسوی رسید.   

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.