کد خبر : 135746
تاریخ انتشار : شنبه 11 فوریه 2023 - 18:17
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور مردم اهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تماشایی و بی نظیر بود بسته هستند

حضور مردم اهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تماشایی و بی نظیر بود

حضور مردم اهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تماشایی و بی نظیر بود

امام جمعه اهر حضور مردم این شهرستان را در راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن تماشایی و بی نظیر عنوان کرد.  به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امروز جوانان ایران امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار

امام جمعه اهر حضور مردم این شهرستان را در راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن تماشایی و بی نظیر عنوان کرد. 

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امروز جوانان ایران امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر به دشمنان اعلام کردند که پشت سر انقلاب و رهبری می باشند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و اینکه دشمنان سعی داشتند در این اغتشاشات جوانان و دهه هشتادی ها را از انقلاب و نظام جدا کنند امروز با این حضور حداکثری جوانان کشور در راهپیمایی بار دیگر امید دشمنان به یاس تبدیل شد.

حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه افزود: با وجود اینکه دشمنان نظام و انقلاب سعی دارند این نظام را از بین ببرند این ملت با تمام وجود از این انقلاب دفاع خواهند کرد تا پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی حضرت امام زمان(عج) تحویل دهند.

وی در پایان از حضور پرشور مردم ولایتمدار، خانواده های شهدا، نیروهای انتظامی، بسیجیان، اصناف و …. در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و این روز را برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی برشمرد.

خبر از: مصطفی قربان موحد  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.