کد خبر : 135713
تاریخ انتشار : جمعه 10 فوریه 2023 - 20:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دعوت سرهنگ پاسدار حسن سیفی فرمانده سپاه ناحیه اهر برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسته هستند

دعوت سرهنگ پاسدار حسن سیفی فرمانده سپاه ناحیه اهر برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت سرهنگ پاسدار حسن سیفی فرمانده سپاه ناحیه اهر برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت سرهنگ پاسدار حسن سیفی فرمانده سپاه ناحیه اهر برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن به گزارش پایگاه خبری #اهروصال: متن پیام دعوت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یک مانور انقلابی قوی برای ملت ایران می باشد. انقلابی که ثمره خون هزاران شهید است که برای حفظ این انقلاب از جان و مال خود گذشتند. 

دعوت سرهنگ پاسدار حسن سیفی فرمانده سپاه ناحیه اهر برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال: متن پیام دعوت

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یک مانور انقلابی قوی برای ملت ایران می باشد. انقلابی که ثمره خون هزاران شهید است که برای حفظ این انقلاب از جان و مال خود گذشتند. 

به برکت این انقلاب، کشور ایران که زمانی در سیطره ابرقدرت های جهان حقارت های زیادی را کشید امروز به یک قدرت بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده است و خاری در چشم دشمنان و امید و الگویی برای آزادی خواهان جهان می باشد که همچنان به پیشرفت و اقتدار خود به رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای و حضور مردم درصحنه ادامه می دهد.  

با توجه به  فتنه ها و ایجاد اغتشاشات چند ماه اخیر توسط دشمنان داخلی و خارجی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویی ها و بدخواهی های دشمنان می باشد تا بار دیگر امیدشان را به یاس تبدیل کنیم.

اینجانب به نیابت از بسیجیان شجاع و دلاور شهرستان اهر از مردم غیور، غیرتمند و ولایتمدار این شهرستان می خواهیم با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر بعد گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و همبستگی ایرانیان را به رخ دشمنان بکشند و به استکبارگران جهان نشان دهند همچنان پشت سر رهبری و انقلاب هستند و به هیچ عنوان از آرمان ها و ارزش های بلند نظام و انقلاب جمهوری اسلامی دست بر نمی دارند و به فرموده مقام معظم رهبری که “۲۲ بهمن امسال ان‌شاءالله به توفیق الهی، مظهر حضور مردم، مظهر عزّت مردم، مظهر اعتماد مردم به یکدیگر است؛ مظهر اتّحاد ملّی است”، گوش به فرمان ولی امر زمان در این راهپیمایی شرکت و جلوه دیگری از اتحاد ملی و غیرت دینی ملت بزرگ ایران را برای جهانیان نشان دهند. انشالله

والسلام علیکم

سرهنگ پاسدار حسن سیفی فرمانده سپاه ناحیه

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.