کد خبر : 135621
تاریخ انتشار : شنبه 4 فوریه 2023 - 12:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نظارت بر بازار در جهت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تشدید می شود بسته هستند

نظارت بر بازار در جهت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تشدید می شود

نظارت بر بازار در جهت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تشدید می شود

فرماندار اهر گفت: نظارت بر بازار جهت جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت ها در کالاها و اقلام ضروری و اساسی در این شهرستان تشدید می شود. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی زاده، در جمع مسئولان، ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: تشدید نظارت بر بازار و توزیع اقلام اساسی با توجه به اینکه در

فرماندار اهر گفت: نظارت بر بازار جهت جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت ها در کالاها و اقلام ضروری و اساسی در این شهرستان تشدید می شود.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی زاده، در جمع مسئولان، ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: تشدید نظارت بر بازار و توزیع اقلام اساسی با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان واقع شده ایم ضروری است و در این راستا دستگاه‌های نظارتی موظف به نظارت جدی بازار برای مقابله با هرگونه گرانفروشی، احتکار و… هستند.

وی در ادامه بر لزوم رسیدگی جدی دستگاه نظارتی به برخی کالاها که در صنوف مختلف با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شود تاکید کرد و افزود: مردم از دستگاه‌های نظارتی انتظار دارند قیمت کالاها در همه صنوف یکسان توزیع شود.

فرماندار اهر ضمن تاکید بر برخورد جدی با متخلفین، گران‌فروشان و سوءاستفاده بازار گفت: انتظار داریم دستگاه های ذیربط علاوه بر برخورد با گرانفروشان و احتکار کنندگان اقلام و کالاهای ضروری مردم، از آن‌دسته اصنافی هم که با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم مرتکب گران‌فروشی، کم‌فروشی و… نشده‌اند مورد تشویق قرار گیرند.

وی افزود: در بحث تأمین اقلام اساسی و مورد نیاز مردم با هیچ کس تعارفی نداریم و در صورت هرگونه گزارش دستگاه های نظارتی و مشهود شدن تخلف صنوف با متخلف طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.