کد خبر : 135148
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 دسامبر 2022 - 13:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ملت ایران آگاهانه در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند بسته هستند

ملت ایران آگاهانه در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند

ملت ایران آگاهانه در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند

با حضور گسترده خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم و مسئولان، پیکر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در اهر تشییع شد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، امام جمعه اهر در این مراسم گفت: حضور پرشور مردم اهر در تشییع پیکر پاک شهید گمنام پیام مهمی برای دشمنان دارد که ملت

با حضور گسترده خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم و مسئولان، پیکر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در اهر تشییع شد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، امام جمعه اهر در این مراسم گفت: حضور پرشور مردم اهر در تشییع پیکر پاک شهید گمنام پیام مهمی برای دشمنان دارد که ملت آگاه ایران همان ملتی است که انقلاب کرده اند و ۸ سال دوران دفاع مقدس را سپری کرده و امروز نیز با عشق و علاقه برای تشییع پیکر شهید حضور دارند.

حجت‌الاسلام جواد حاجی زاده افزود: مردم شهرستان اهر در تشییع پیکر این شهید گمنام با عشق شوق و دعا نشان دادند در مقابل توطئه های دشمنان آگاه و هوشیار هستند و با حمایت خداوند و رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری قدرتمندتر از همیشه به دشمنان غالب شده و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بربام جهان برافراشته خواهند کرد.

وی در ادامه جوانان شهید دوران ۸ سال دفاع مقدس را الگویی برای جوانان امروزی برشمرد و گفت: شهید گمنامی که امروز در شهرستان اهر تشییع شد جوان ۱۸ ساله ای است که در دوران دفاع مقدس برای دفاع از خاک و میهن به جنگ دشمنان رفت و امروز نیز جوانان دهه های هفتاد، هشتاد و نود که دشمنان آنها را مورد هدف قرار داده‌اند مانند همان جوانان دوران دفاع مقدس هستند که پا در رکاب رهبری و ولایت در برابر توطئه های دشمنان نظام و انقلاب ایستاده و مبارزه خواهند کرد.

امام جمعه اهر در پایان از اقشار مختلف مردم، روحانیون، خانواده شهدا، جانبازان، مسئولان ادارات، اصناف و نیروی انتظامی و سپاه و بسیج که در برنامه تشییع پیکر شهید گمنام حضور داشتند قدردانی کرد و خواستار حضور پرشور مردم در مراسمات مذهبی و معنوی این شهید شد.ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.