کد خبر : 135094
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 دسامبر 2022 - 15:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تفرقه افکنی مهم‌ترین ابزار دشمنان علیه ملت ایران است بسته هستند

تفرقه افکنی مهم‌ترین ابزار دشمنان علیه ملت ایران است

تفرقه افکنی مهم‌ترین ابزار دشمنان علیه ملت ایران است

جمعه اهر، تفرقه و اختلاف افکنی را مهم‌ترین ابزار دشمنان علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان جهان عامل موفقیت و پیروزی در برابر دشمنان است و باید همه مسلمانان با همبستگی و وحدت کلمه در مقابل زورگویی‌های استکبار ایستادگی کنند. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال،

جمعه اهر، تفرقه و اختلاف افکنی را مهم‌ترین ابزار دشمنان علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان جهان عامل موفقیت و پیروزی در برابر دشمنان است و باید همه مسلمانان با همبستگی و وحدت کلمه در مقابل زورگویی‌های استکبار ایستادگی کنند.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر، در مراسم گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه در اهر، تفرقه و اختلاف‌افکنی را مهم‌ترین ابزار دشمنان علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی  مطرح کرد و گفت: وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان جهان عامل موفقیت و پیروزی در برابر دشمنان به‌ویژه آمریکا و اسرائیل است که باید همه مسلمانان با همبستگی و وحدت کلمه در مقابل زورگویی‌های دشمنان ایستادگی کنند.

وی بحث وحدت را در طول تاریخ اسلام و کتاب آسمانی بسیار مهم ذکر کرد و افزود: دشمنان با تفرقه‌افکنی در مسائل مختلف از جمله قومیت‌گرایی، زبان و … سعی در اختلاف‌افکنی و براندازی نظام دارند که باید هوشیار باشیم.

حاجی‌زاده در ادامه با گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله مفتح، بیان کرد: ایشان یکی از تأثیرگذارترین مبارزان در پیروزی انقلاب اسلامی و جزو پیشگامان شکل‌گیری وحدت بین حوزه و دانشگاه هستند که در حافظه تاریخی ایران اسلامی ماندگار و به نیکی یاد می‌شود.

امام جمعه اهر با اشاره به وجود اسلام‌های متعدد غربی، آمریکایی، انگلیسی، افراطی و داعشی در جهان گفت: اسلام ایرانی از اسلام‌های ناب محمدی است که در هیچ اسلامی مانند اسلام ایرانی به وحدت توجه ویژه نشده است.

وی همچنین نگاه اسلام اهل بیتی و ایرانی به مسائل جوانان و زنان جامعه را بسیار فراتر از اسلام‌های دیگر دنیا بیان کرد و افزود: ارزش و جایگاه زنان در ایران اسلامی خصوصاً در بیانات مقام معظم رهبری و سایر مراجع دینی ایران بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه اهر تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مقتدرتر از همیشه در منطقه جایگاه رفیعی پیدا کرده و در دنیا تأثیرگذار و حرفی برای گفتن دارد.طبق آیات قرآن محور اصلی وحدت خدا، رسول و ولایت است که باید وحدت در بین مسلمانان جهان جاری و ساری شود. 

حاجی‌زاده در پایان بحث وحدت حوزه و دانشگاه را مهم برشمرد و گفت: با توجه به تشکیل دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در اهر این دبیرخانه باید در راستای پاسخگوی به شبهات و سؤالات دینی و مذهبی مردم به جد فعالیت خود را آغاز کند. ایسنا و ایکنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.