کد خبر : 135089
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دسامبر 2022 - 14:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت حفظ آثار و ارزش های شهدا ۸ سال دفاع مقدس در جامعه بسته هستند

ضرورت حفظ آثار و ارزش های شهدا ۸ سال دفاع مقدس در جامعه

ضرورت حفظ آثار و ارزش های شهدا ۸ سال دفاع مقدس در جامعه

امام جمعه اهر به ضرورت حفظ آثار و ارزش های شهدا ۸ سال دفاع مقدس و انتقال آنها به نسل جوان جامعه تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جلسه استقبال از شهید گمنام در شهرستان اهر گفت: استقبال از شهدا بسیار مهم است و حضور این شهدا در

امام جمعه اهر به ضرورت حفظ آثار و ارزش های شهدا ۸ سال دفاع مقدس و انتقال آنها به نسل جوان جامعه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جلسه استقبال از شهید گمنام در شهرستان اهر گفت: استقبال از شهدا بسیار مهم است و حضور این شهدا در این شهرستان آثار، برکات و تحول معنوی زیاد خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن تاکید بر حفظ آثار و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در جامعه گفت: مقام معظم رهبری در خصوص شهدا بیشتر به زنده نگهداشتن یاد و نام ، وصایا و نامگذاری اماکن و مناطق مهم با نام این شهدا توصیه کرده اند که علاوه بر معرض دید قرار گرفتن این شهدا از سیره و زندگی آنها الهام گرفته شود.

حجت الاسلام حاجی زاده همچنین افزود: دشمنان در حال حاضر دشمنان اعتقادات و عقاید مذهبی و معنوی جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند که لازم است با اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی مقابل این توطئه های ایستادگی کنیم و حضور و استقبال از شهدای گمنام سال دفاع مقدس یک فرصت مناسب برای برنامه ریزان فرهنگی و معنوی است تا از این برنامه ها برداشت فرهنگی و معنوی نموده و جامعه را متحول کنیم و جوانان را با زندگی این شهدا آشنا سازند.

وی نقش حوزه های علمیه، دانشگاه ها، مدارس، ورزش و جوانان، پایگاه های مقاومت بسیج، مراکز علمی و… را در تشویق و ترغیب جوانان برای شناخت و درک بهتر زندگی شهدا تاثیرگذار عنوان کرد و خواستار برگزاری یادواره ها و بزرگداشت ها، بازخوانی وصایا و.. شهدا برای نسل جوان جامعه شد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.